Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mikä kohta tiukkenee jos harjoittaa lantionpohjan

lihaksia? Suuaukosta vai sisältä vai molemmista?

Vaimolla tuntuu olevan siitä pimpsan aukosta hyvinkin tiukka,

mutta sen jälkeen varsin " avaraa" . Vertaan tietysti aikaisempiin

naisiin, ja ero on melkoinen. Miehet voisi ottaa kantaa miten

synnytys on eniten vaikuttanut tuntumaan?

Kommentit (24)

Kai ne kuulat on saaneet emättimen seinämät tiukasti vastakkain, tai lihakset sen tekee.

Geishakuulia olen käyttänyt n. 6 vuotta aloittaen ensimmäistä odottaessani.

Ja aluksi kannattaa kokeilla edullisimmilla (alle 20¿) seksikaupan kuulilla homman onnistumista. Gyneni mukaan asia riippuu emättimen muodosta (?), että onko kuulajumppaus mahdollista.

Minulla on onnistunut ihan alusta asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

miehellä ISO vehje, ja osaa käyttää sitä

tv 4-lapsen äiti

Kukaan ei kysynyt onko teillä ongelmia. Vai mitä asiaa sulla oli?

Tai ehkä et osaa lukea.

Kunhan miehes pääsee taas kokeilemaan OIKEASTI tiukkaa niin

saatat sinäkin olla eri mieltä :)

4 lasta olen synnyttänyt ja ennen lapsia ei ollut alapään lihakset yhtä hyvässä kunnossa, kuin nyt. Treenattu on kuulilla ja ilman. Rakastelun aikana harjoittelu tuntuu mukavalta miehestäkin.. Suosittelen.

Näitä kuulia pitää käyttää säännöllisesti pitempään hyödyn huomaamiseksi. Itselläni vasta n. 5 kk synnytyksestä alkaen ovat olleet päivittäinen " jumppaväline" . hyvin tuloksin.

Kiitos vastauksista tähän asti! Sen juuri halusin kuulla, että treenaamisella on kokonaisvaltainen vaikutus. Miten lähelle " entistä" tiukkuutta olette päässeet? Olen ymmärtänyt että tuntuma voi hyvinkin palata samalle tasolle kuin ennen synnytystä.

???

-ap

...mulla on sellaiset kullanväriset pienet ja painavahkot kuulat, jotka olen joskus ostanut, vaan en oikeastaan käyttänyt. Lapsia mulla on kolme. Otin ne itse asiassa tämän topickin luettuani kaapin kätköistä kokeiltaviksi. Tänään ajattelin kokeilla, onnistuuko juoksu niiden kanssa ja nehän pysyivät kyydissä ;o) Toki tosiaankin joutui jännittämään lantionpohjan lihaksia, mutta yllätyin silti. Olen nimittäin ollut siinä uskossa, että olen armottoman löysä, mutta en sit vissiin. Voikohan olla sit niin, et " syvemmältä" on kuitenkin ihan napakassa kunnossa, vaikka tuo emättimen suuaukko on ison repeämän ja törkeän huonon ompelun seurauksena jäänyt sillä tavalla " avonaiseksi" ?

Tosin kokemusta vasta n. 3 kk. Mieheni jo monta viikkoa sitten sanoi havainneensa tiukkuuden paranevan. Siksi olen pitänyt näitä lähes joka päivä, työpaikallakin ovat olleet ihan onnistuneesti ((:

Olen käyttänyt kuulia ensimmäisen muksun syntymästä aloittaen, eli kohta 8 vuotta. Joten ihan rutiinilla menevät aamuisin paikoilleen.

3x äippä

Hei!

Miehiltä kysyisin vielä, että miten kauan on mennyt ennen kuin tiukkuuden tuntu on samalla tasolla kuin ennen synnytystä?

Palautuminen ja kehittyminen on tietysti yksilöllistä ja treenin määräkin vaikuttaa, mutta haluaisin tietää milloin voi odottaa tuloksia. Kertokaa kokemuksistanne!

Kiitos vastanneille taas!

-ap

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

miehellä ISO vehje, ja osaa käyttää sitä

tv 4-lapsen äiti

Kukaan ei kysynyt onko teillä ongelmia. Vai mitä asiaa sulla oli?

Tai ehkä et osaa lukea.

Kunhan miehes pääsee taas kokeilemaan OIKEASTI tiukkaa niin

saatat sinäkin olla eri mieltä :)

Päivällä sitten poistan ne, kun huomaan lihasten " väsyvän" pitelee niitä sisällä. Ovat olleet joskus iltapäiväänkin asti kun ei ole ollut paljoo liikkumista rasittamassa lihaksia.

Juoksen portaita, jumppaan ihan mitä vaan niin ulos ei tule, liukastettakin olen laittanut kunnolla. Ennen kuulia olen treenannut pelkästään sormijumpalla aamu- ja iltapesun yhteydessä ja se tuntuu paljon tehokkaammalta kuin kuulat joita en edes tunne. Sormen kun laittaa sisään niin pystyy tuntemaan koko matkalta lihaksen liikkeen. Onko tekniikka kuulien kanssa sitten väärä vai mikäköhän on ongelma. 4 lasta olen synnyttänyt, mies ei ikinä ole väljyydestä maininnut kun olen kysyyt, ennemminkin piti minua outona kun halusin käydä kuulat ostamassa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat