Vierailija

Tuli vaan tässä mieleen kun oma lapsi on nyt tällä hetkellä kuumeessa ja hän on kyllä tavattoman helppo sairastaja, makaa vaan sohvalla ja katselee lasten ohjelmia ja juo kiltisti ja eikä itkeskelekään juuri ollenkaan vaikka on välillä tosi kipeä. Ikää 3v.

Itse olin tosi hankala tapaus lapsena, olin kova marisemaan ja kitisemään ja itkemään kun pikkuisenkin on oli joku paikka kipee. Ja silloin kun oksennustauti oli niin silloin tein vähintään kuolemaa, kammoan vieläkin oksentamista. Ihan säälittää nyt oma äiti kuinka se on joutunut kestämään mua kun olen sairastanut. Mulla on kaks vanhempaa sisarusta ja meillä on pienet ikäerot, onneksi he kuiten ovat olleet helppoja, muistan sen kuinka ne vaan makasivat ja olivat eivätkä turhasta valittaneet.

Minkälainen sinä olit lapsena sairastamaan?

Kommentit (2)

mutta oletettavasti samankaltainen kuin nyt aikuisenakin. Haluan olla rauhassa, en pidä hoivaamisesta ja paapomisesta. Kipua hallitsen paremmin omissa oloissani, omalla tavallani.

Olin niin kipeä. Sanoin isälleni, että en jaksa enää. Mutta kyllä siitäkin parannuttiin. Toinen muistamani sairastamistapaus sattui kesälomamatkalla. Sain vatsataudin ja käytiin vierailupaikkakunnalla lääkärissäkin. Keltaista Jaffaa join ja makasin sängyssä enon perheen luona. Ja maha oli kipeä!

Olen ollut muuten terve lapsi, mutta sairastanut rokot ja muut senaikaiset lastentaudit. Kouluaikana olin sairauden vuoksi poissa vuodessa muutaman päivän, flunssa kaatoi joskus petiin. Olen ollut "helppo" lapsi, varmaan sairastaessanikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat