Vierailija

Meillä 15 000¿.

Sivut

Kommentit (78)

Kiinteät tulot yli kolkyt donaa kuukaudessa ja silti jaksaa mainita lisätienestit huutonetistä ja kirpparilta...=D

Meillä mies IT-alalla ja tienaa (ihan aikuisten oikeesti) n. 4000 euroa kk, joskus lähemmäs 5000. Tavoitteenaan on päästä kuuteen tonniin parin vuoden sisään urakehityksen myötä. Eikä ukko ole edes valmistunut vielä (tuskin koskaan valmistuukaan kun hommia on jo tehnyt aikamoisella cv:llä kymmenisen vuotta)...Mä olen ihan tarpeeksi tyytyväinen miehen tällaisiin tuloihin (mielestäni ihan hyvät tulot) ja hyvä että tienaa; itse olen nimittäin opiskelija ja tulot aika pyöreä nolla. Jotain muutaman satasen verran saan tukia kuukaudessa ja keikkatöitä teen parin sadan edestä kk ihan työkokemuksen vuoksi. Parin vuoden sisällä tosin (optimistisesti) näen myös itseni akateemisessa ammatissa, kk palkka n.2500. Siihen asti elellään ihan mukavasti miehen palkalla HELSINGISSÄ...Sen jälkeen ehkä vielä mukavammin.

Vai saako jossain ammatissa Suomessa palkkatyöstä yli 10 000¿/kk? (no, ihan huippuyritystjohtajat juu, mutta niillä harvemmin on pieniä lapsia kun ikää on 50-60v.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tulot " pompsahti" viime syksynä. Siihen asti oli netto tulot 800-1200e/kk, joten kyllä osataan arvostaa tuota nykyistä palkkaa. Kovan työn ja kärsivällisyyden tulos, että sai palkkatason nousemaan.

Ystäväpiirisämme miehiä joiden tulot vaihtelevat peruspäivärahasta, yritysjohtajaan (jonka kk tulot n.50 000e/kk). Eikä kulunut fraasi " raha ei tee ketään onnellisesksi" ole ihan tuulesta temmattu. Tokihan se elämää helpottaa, mutta elämänsisältö monesti rikkaampaa ilman maallista mammonaa (minun mielipiteeni).

että kun ei ole mitään koulutusta tai kokemusta työelämästä, on vaikea keksiä miehelle ammattia. " Konsultti" ei varmaanakaan ole tuttu termi ja ehkä " johtaja" on vähän turhan ympäripyöreä.

Olen kyllä iloinen tästä Stellan jutusta, tulee ihan oma lapsuus mieleen. Munkin haave oli asuntoauto mutta reissattiin aina vaan teltan kanssa.

Musta on hienoa, että Stella muistaa aina asuntonsa koon, lasten lukumäärän jne. Itse varmasti töppäilisin useammin.

mitä teidän miehet tekee työkseen jos tienaa noin hyvin??

meillä tienataan kuukaudessa 1200 ¿ ja siinä verot pois niin käteen jää sde 1000 ¿ kuukaudessa =/

Eipä tunnu olevan kummoinenkaan palkka, kun kattelee muiden vastauksia.

Pärjäisimme huomattavasti pienemmälläkin palkalla - jos sen vastapainoksi miehellä olisi kevyempi, vähemmän sitova työ, joka antaisi mahdollisuuden viettää enemmän vapaa-aikaa.

että ensin kritisoi ap:tä ja ihmettelee, miksi joku kyselee.. ja sitten samaan hengenvetoon kertoo (kehuu) auliisti pyydetyt tiedot ja vielä enemmänkin :D

Liikuttava täti (mutta OIKEASTI TOSI KIVA JA MUKAVA IHMINEN, kuten hän meitä jaksaa muistuttaa kerta toisensa jälkeen;)

stella80:

Lainaus:

Miehen kuukausitulot nettona jotain 24000e + vaihtelevat ekstrat duunista + ns kuukausirahaa hänen vanhemmiltaan vaihtelevasti.

Koska kannatan tasa-arvoa. Niin omat tuloni on nettona n. 6200e + ekstraa pienistä duuneista silloin tällöin + ns. viikkorahaa mutsilta vaihtelevasti.

Lisäksi ekstraa esim kirppiksen/ebayn/huutiksen myynneistä :)

hyvä duuni. Mutta en mä täällä duunipaikkaa ala kailottamaan, mutta Helsingissä ja aika hyvät tulot siellä kaikilla on :)

Äähh molempien vanhemmat HALUAVAT antaa rahojansa lapsilleen. Ei me todellakaan tarvita enempää, mutta näinpä sitä säästää hieman tulevaisuuden perintöverojen maksusulta. Ja vanhemmat haluavat jakaa lapsilleen rahaa, koska sitä on heillekin tarpeeksi. Sama kai se on käyttääkö sitä nyt, vai tulevaisuudessa perintönä.

Vierailija:

Lainaus:

mitä miehesi tekee? aikamoinen rahasonni!

miksi tarviitte / haluatte / otatte vanhemmiltannekin vielä noiden lisäksi?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat