Vierailija

Oltiin taas Helsingin Stockalla. Mieheni kävi siellä 6. krs:n käymälässä. Kertoi, että siellä oli ollut viisi miestä, joista kukaan ei pessyt käsiään toimituksensa jälkeen.

Sama meininki on kuulemma lähes kaikissa miekkosten käymälöissä.

Siis hyi helvetti!

Eikös lapsille opeteta, että kädet tulee pestä aina toiletti vierailun jälkeen?

Voisitteko hyvät av-mammat pitää pienen kertauskurssin myös näille virtsa/ulostebakteeri käsisille siipoillenne?

Kiitos ja kumarrus.

Kommentit (11)

Vierailija:

Lainaus:

inhottaa kun vessan ovi aukeaa saman tien kun kuuluu pöntön huuhteluääni. Tarkoittaa sitä, ettei niitä käpäliä oo pesty. YÄK. Ja jos joku nyt sitte sanoo, että kädet on voitu pestä ennen pöntön vetämistä, niin YÄK. Juuri siinä pöntön vetonappulassa pesii niitä kakkabakteereja. Ja jos joku vaivautuu kyyläksi haukkumaan, niin antaa mennä. Yritän sulkea korvat aina kun joku on vessassa, mutta oon niin neuroottinen ton käsien pesun kans. Ja sitten marssitaan kahvi/ruokapöytään niillä perseisillä käsillä. nam.

Oon kyllä kuunnellut että oma mieheni pesee muille en ala huomauttamaan ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse kuuntelen aina kun käy vieraitakin, että kuuluuko vesihanan ääni pöntönvetämisen jälkeen. Vaan valitettavasti miehillä ovi aukeaa usein heti kun pönttö vielä kohisee. Hyi, että ällöttää.

Tuo on niin totta, että monet vaan kastelee kätensä ja liat on sitten pyyhkeessä.

Appiukkokaan ei paljon käsiä pese, ja sitten lääppii vauvaa ja lapsia. Yöks.

Opetusta on annettu myös pojalle, joka suht hyvin jo muistaa tuon käsienpesu asian.

Meillä pestään kädet myös aina kun tullaan ulkoa sisälle ja ennen ruokailua sekä sen jälkeen (lapsi varsinkin).

inhottaa kun vessan ovi aukeaa saman tien kun kuuluu pöntön huuhteluääni. Tarkoittaa sitä, ettei niitä käpäliä oo pesty. YÄK. Ja jos joku nyt sitte sanoo, että kädet on voitu pestä ennen pöntön vetämistä, niin YÄK. Juuri siinä pöntön vetonappulassa pesii niitä kakkabakteereja. Ja jos joku vaivautuu kyyläksi haukkumaan, niin antaa mennä. Yritän sulkea korvat aina kun joku on vessassa, mutta oon niin neuroottinen ton käsien pesun kans. Ja sitten marssitaan kahvi/ruokapöytään niillä perseisillä käsillä. nam.

miesten vessan roskis oli aina melkein tyhjä, siis miehet eivät juuri käsiään pese!

Minun oma kulta pesee kätensä huolellisesti saippuan kanssa, onneksi ei ole tarvinnut opettaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat