Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ettei vaan olisi naapurin mummo... :(

Kommentit (20)

Asui yksin ja oli suht nuori mummo. Kukaan ei odottanut hänen kuolevan moneen vuoteen vielä. Luulivat että tämä on matkalla tai sitten vain ulkona kävelyllä/auringosta nauttimassa, kun oli kesäkin - ainoastaan lankaliittymä mummolla siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mun ukki asuukin samassa talossa isoveljeni kanssa, ettei sitä voisi olla huomaamatta, jos jotain tapahtuisi, muita isovanhempia ei mulla enää elossa olekaan.

Me asuimme liki kymmenen vuotta isäpuoleni isoäidin kanssa samassa talossa, isäpuoleni vanhemmat asuivat viereisessä talossa.

Kun mummoni oli elossa, kävimme päivittäin siellä hänen luonaan esikoiseni kanssa ja sitä ennen kävin aina koulun jälkeen hänen luonaan.

Äidinäidinäitini asui äidinäitini ja siis ukkini kanssa samassa talossa kuolemaansa saakka.

Ei ole vielä kukaan meidän suvusta ollut vanhainkodissa, saati sitten kuollut yksikseen kotiinsa ja ollut unohtuneena viikkokaudet.

Varmasti nykyaikana ihmiset voivat huonosti, jos suvun kanssa asiat retuperällä, eikä olla yhteyksissä.

oli haudattu kuukausi sitten joku. Maa oli ilmeisesti routinut ja sieltä nousi ihan hirvittävä lemu. Melkein oksensin. Kävin sanomassa asiasta hautausmaanhoitajalle ja hän sanoi, että kone on tulossa junttaamaan haudan uudestaan.

Niin, että se lemu on ihan hirvittävä. Kenenkään paska ei haise niin pahalle.

Mitä tulee muuten tähän aiheeseen, niin eipä kannata jättää omaisiaan mätänemään koteihinsa. On aika sikamaisen kallista sitten sen jälkeen rempata ko. kämppää ja teettää hajunpoistoja sun muita. Kun se haju ei sitten lähde pois mistään kalusteista vaan ihan kaiken joutuu uusimaan. Jopa parketit, kaapistot suns muut kamat.

Tuttavan mummo kuoli ja ehti olla kuolleena alle 2vk asunnossaan. => lähes 10000¿ lasku puhdistuksesta ja rempasta kuolinpesälle.

Apsi

Meidän rapussa on oksennuksen haju ja eikä oksennusta näy rapussa. Mä ja äiti ei tiedetä mädäntynyttä ruumista ja toi haju on imelä ja pistävä oksennuksen haju😨😨

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat