Vierailija

Onko kellään/kenenkään läheisillä ollut? Mistä sen sai- ja kuinka nopeasti parani?

Ystävä sairastui ja on tällä hetkellä teholla tajuttomana :o(

Kommentit (8)

serkulla oli se lapsena, muistaakseni. tai sitten se oli myyräkuume? kuumeilua ja oireilua kesti noin 2vkoa ennen kuin keksittiin mistä tauti johtui. silloinkin yx tuttava se keksi, kun kuuli et serkku oli ollut maatiloilla auttamassa heinätöissä. sai siis taudin heinänkorren imemisestä.

Ja hyttysen puremasta sen minäkin sain. Pistokohtaan jäi pieni arpi, joka siis siinä vieläkin on.

Tauti kesti minulla ehkä noin viikon kovana ja 2 viikkoa kaiken kaikkiaan. Ensimmäisen viikon olin todella kovassa kuumeessa, hourin ja jalat meinasi lähteä alta, jos lähti kävelemään. Podin kuitenkin taudin kotona.

Eiköhän tuo pahin pian kaveriltasikin ohi mene. Toivotaan, että paranee pian!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

..mökkilomalla HYTTYSEN PUREMIEN välityksellä kuulemma.

Oon ihan järkyttynyt, en ollut koskaan kuullutkaan että suomalaiset hyttysetkin levittävät jotain tauteja.

ap

jos pellolla esim. tekee heinätöitä ja heinissä on pesinyt tautia kantavia hiiriä tai pletomyyriä. Isäni sai jänisruton peltotöissä ollessaan:(

Koko tauti kesti yhteensä noi 3 viikkoa. Eka viikko meni todella korkeassa kuumeessa. Pari päivää oli sairaalassa koska sai joitakin kouristuksia. Teholla ei kuitenkaan ollut. Suurimman osan ajasta oli siis kotona parantelemassa itseään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat