Vierailija

Lapsi 9 kk viedään mummolaan vuorokaudeksi, ja mummo vie lapsen kummille vielä kolmeksi vrk:ksi. (Yht. 4 vrk, ellei joku osaa laskea)Syynä parisuhde-aika, eli romanttinen loma. Tuomio on...?

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija:

Lainaus:

En imetä, lapsi lopetti itse n. kk sitten. Olisin kai pakolla pystynyt jatkamaan, mutta musta 8 kk oli ihan riittävä. Mentiin maistraatissa naimisiin, ja haluttiin tehdä pieni häämatka ulkomaille, lähinnä siksi, että mies on kärsinyt vauva-aikana arkirutiineista, lähinnä siis siitä, että hän jää huomiotta. Suhde on päässyt arkipäiväistymään liikaa, ja halutaan löytää vielä se rakkaus mikä jossain piilossa on. Uskoisin kyllä että vauva pärjää. Ja ollaan kolmikymppisiä, joilla perhe on etusijalla. Siksi halutaan hoitaa suhdetta. Muuten, miksei kukaan arvostele mua päin naamaa??

ap

Nuo EIVÄT ole lieventäviä asianhaaroja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

No ei vaiskaan. Jos teidän parisuhde vaatii 4 päivää vauva-aikana, paljonkohan se vaatii uhma-aikana...? Et siis vissiin imetä enää? Mikset? Onko teillä ongelmia?

En imetä, lapsi lopetti itse n. kk sitten. Olisin kai pakolla pystynyt jatkamaan, mutta musta 8 kk oli ihan riittävä. Mentiin maistraatissa naimisiin, ja haluttiin tehdä pieni häämatka ulkomaille, lähinnä siksi, että mies on kärsinyt vauva-aikana arkirutiineista, lähinnä siis siitä, että hän jää huomiotta. Suhde on päässyt arkipäiväistymään liikaa, ja halutaan löytää vielä se rakkaus mikä jossain piilossa on. Uskoisin kyllä että vauva pärjää. Ja ollaan kolmikymppisiä, joilla perhe on etusijalla. Siksi halutaan hoitaa suhdetta. Muuten, miksei kukaan arvostele mua päin naamaa??

ap

meillä on pärjätty jo toistakymmentä vuotta ilman yhtään viikonloppua ilman lapsia. Kyllä mekin varmasti lomailisimme ilman lapsia, jos olisi siihen mahdollisuus,kivaahan se olisi. Haluan vain sanoa, että jos jokin menee suhteessa pieleen, ei se varmaan yhdellä viikonlopulla korjaannu, kyllä se tärkein on toisen kunnioitus ja huomioonottaminen ihan arjessa.

onko nykyään aika ennen lapsia vain sitä, että vaikka olisi kumppanikin, niin huidellaan koko ajan vaan kavereiden kanssa jossakin, vai miksi pitää heti lähteä lomalle, kun on saatu lapsi?

nauttimaan pienestä, kun se on niin käsittämättömän ihanaa aikaa. Ja ennen kuin huomaattekaan, jo ohitse. Lomailla ehtii varmasti lapsen ollessa isompi monet kerrat. Itse en voisi oikein kuvitella lähteväni matkalle ilman lapsia, jäisivät hienoista kokemuksista paitsi.

Parisuhdetta voi hoitaa ja siitä nauttia ihan tavallisessa arjessa. Tai ainakin pitäisi voida..

Kai se parisuhde kestäisi ilman lomiakin, mutta koska halukkaita hoitajia on, niin miksi pitäisi olla ilman? Mies saattaa olla lapsellinen kun haluaa aikaa vaimon kanssa kaksin, ja ehkä olen sitten heikko kun suostun. Mutta yhtä kaikki, varmasti nautimme lomastamme!! Ai niin, ja ei bio on omilla vanhemmillaan. Varauksena on se, että jos omista vanhemmistaanei kuulu, menee samaan hoitopaikkaan vauvan kanssa.

ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat