Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

muuttasin sinne jos voisin. se on totta et kehäkolmosen ulkopuolella ei oo elämää

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suomen maaseutu imee musta mehut parissa päivässä - en vain ole siihen meininkiin tottunut, kun ei ole ollut sukua kehä I:n ulkopuolella eikä landea.

Yli kuukaus vietetty asuntoauto elämää ympäri Suomen ja joka paikassa melkeen käyty. Monenlaista ollaan taas nähty ja miehen kanssa todettu " kivaahan täällä kehä kolmosen ulkopuolella on, mutta kyllä pääkaupunkiseutu on meidän koti" .

En mä voisi väittää, että kehä3 ulkopuolella ole elämää. Kyllä elämää on. Mutta hieman erilaista, kuin Helsingissä. Helsingissä enemmän vaihtoehtoa ja mulle enemmän elämää :)

Olen siis syntynyt Helsingissä ja suuren osan elämästäni Helsingissä asunut ja sydämeltäni helsinkiläinen ja stadi on mun kaupunki, vaikka tuolla rajan takana asunkin ja välillä käyty muuallakin asumassa, niin kyllä koti - tuo Helsinki - aina tuntuu kodilta :)

Koko ikäni olen asunut Helsingistä (pari vuotta ulkomailla) enkä edelleenkään pidä tästä kaupungista. Ihmiset ylimielisiä, palvelut sitä samaa missä muuallakin.

Joo no onhan täällä Ooppera ja Linnanmäki ja sen sellasta, niissäkin tulee varmaan käytyä useammin kun joskus pääsen täältä muuttamaan. Toistaiseksi vielä opiskelu sitoo pääkaupunkiin.

Sen verran olen kyllä helsinkiläinen, että satamakaupunkiin tai lähistölle tahdon asumaan jatkossakin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat