Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Oirelistani on seuraava:

- päänahka hilseilee ja kutiaa hieman, siellä täällä pieniä punaisia näppyjä

- hiuksia lähtee hurjasti (imetän)

- vasemmassa rinnassa kaksi pientä kraaterinmallista syvennystä ja yksi verenpurkauma

- ajoittain huono olo ikään kuin oksettaisi, mutta ei kuitenkaan

- takapuolessa sellainen olo kuin olisi peräpukamia (en ole varma)

- alapäässä kirvelyä

- niska aivan nalkissa, särkee tajuttomasti

- selkä sökönä, en uskalla tehdä pienintäkään jumppaliikettä

Synnytys maaliskuussa, täysimetystä nyt 4 kk.

Kommentit (12)

Ekan kerran nauroin tänään :) Mulla nimittäin meni eilen myös varvas mustaksi ja tosi kipeäksi, kun kolautin sen kynnykseen. Muuten menee päivät oireita miettiessä. Ehkä nää tosiaan on normaaleja vaivoja.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tuo johtuu imetyksestäsi!!!! Ja pahaolo viitannee siihen, että et syö riittävän hyvin. Muista juoda imettäessäsi 3 litraa vettä ja syödä myös normaalia paremmin.

Vierailija:

Lainaus:

Mulla on rintojen iho mennyt ihan ruttanaksi ja nuo " kraaterit" syntyneet samalla. Jotenkin olen ajatellut, että voisi olla ihan ihon venymisestä syntynyttä ihomuutosta. Rintatulehdusta ei ole ollut.

Ja ei kai pahoinvointi voi enää raskaudesta johtua?

ap

- päänahka hilseilee ja kutiaa hieman, siellä täällä pieniä punaisia näppyjä KUIVANUT, ÄLÄ PESE LIIAN USEIN

- hiuksia lähtee hurjasti (imetän)LÄHTEE AINA 2-3KK:TTA SYNNYTYKSESTÄ

- vasemmassa rinnassa kaksi pientä kraaterinmallista syvennystä ja yksi verenpurkauma RINTATULEHDUS OLLUT? MAITO PAKKAUTUNUT JA SYÖVYTTÄNYT IHOA

- ajoittain huono olo ikään kuin oksettaisi, mutta ei kuitenkaanRASKAUSPAHOINVOINTI

- takapuolessa sellainen olo kuin olisi peräpukamia (en ole varma)SYNNYTYKSESTÄ TULLEITA

- alapäässä kirvelyä HORMONIMUUTOKSISTA LIMAKALVOT KUIVAT

- niska aivan nalkissa, särkee tajuttomasti IMETYSASENTO, LAPSEN KANTELU

- selkä sökönä, en uskalla tehdä pienintäkään jumppaliikettä KTS. EDELLINEN VASTAUS

Synnytys maaliskuussa, täysimetystä nyt 4 kk.

[/quote]

Mut tietty sä imetät... et en tiedä voiko johtuu siitä. Hormoneista muuten ja synnytyksestä toipumisesta johtuvia vaivoja? Hoida itseäsi?

Ihan totta, nuo kaikki kuuluu asiaan. Hiukset lähtee 4kk synnytyksestä ja sitä voi sitten kestää useampi kuukausi, lähtevät isoina tuppoina. Tulevat kyllä takaisin sitten aikanaan.

Olen ollut koko kesän itsekin epäkunnossa, joten ymmärrystä epäkuntoisille riittää. On lohkeillut paikat hampaista, roska aiheuttanut kamalan silmätulehduksen, lapsi ajanut päälle pyörällä, migreeni riehunut, allergia kutittaa ja vie ääneen, krapulakin ollut ja nyt on niin kamala pms, että en uskalla mennä olohuoneesseen, kun rupeaisin kuitenkin valittaa miehelle jostain...

T. " päästä varpaisiin"

Mulla on rintojen iho mennyt ihan ruttanaksi ja nuo " kraaterit" syntyneet samalla. Jotenkin olen ajatellut, että voisi olla ihan ihon venymisestä syntynyttä ihomuutosta. Rintatulehdusta ei ole ollut.

Ja ei kai pahoinvointi voi enää raskaudesta johtua?

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat