Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kukaan ei ole ilmeisesti tehnyt pinolle varsinaista keskustelun avausta näin kierron alkuvaiheessa. Tekee kuitenkin mieli kuulla muiden kuulumisia, joten aloittelen.

Kerron tietysti myös omat kuulumiset. Mulla menossa kp8/29-31. Uudet ovistikut odottelee postissa. Pitäis hakea. Ei ollut (mukamas) mahtunut meidän laatikkoon, kun tilasin kuukautiskupin samalla.

Eilen (ti) oli outoa nipistelyä ja viitävää tunnetta kohdunsuulla. Tosi outoa. Menkat loppui sunnuntaina. Se nipistely oli jotenkin tutun tuntusta, mutta en kyllä muista yhtään koska sellasta olis aikasemmin ollut. Tänään on muutenkin masu ollut jotenkin oudon tuntuinen, joten en tiedä mitä ihmettä on menossa. Onneksi olen käynyt papassa pari kuukautta sitten, niin ei tarvitse nyt sellaisia miettiä.

Toivottavasti nyt tässä kierrossa löytyis se ovisplussa uusilla testeillä ja sit se toinenkin plussa pari viikkoa myöhemmin :)

Paljon plussia muille toukokuisille!

Laru

Sivut

Kommentit (35)

Niin ne päivät vaan kuitenkin nopsasti menee, vaikka sitä aina menkkojen tullen vajoaakin epätoivoon. Nyt kp7/24 ja 30+, eli alkaa olla touhupäivät ihan nurkilla täällä; ) Oltiin eilen katsomassa 2vk vanhaa tyttövauvaa, arvatkaas vaan oliko ihana ja se tuoksu...... Meiän lapsetkin olivat niin kiinostuneita, höpöttivat vaan, että söpöliini. Neljävuotias tyttömme oli myös aivan yhtä hulluna vauvaan kuin minäkin, että meillä tuli jo kinaa kumpi hoitaa;) Söpöliini sai pään niin pyörryksiin, että multa jäi sinne kamera ja kuopuksen lelu.

Martina; Mie muistelen, että täällä palstalla on ollut joskus juttua, että sitä hcg:tä olisi vielä vähän aikaa km:stä huolimatta. Sitä en muista, kuinka kauan sitä olisi, mut se ehkä selittäisi tuon hailakan plussan. Siitä ei ole kovin kauaa kun luin tuon jutun.....jos olen väärässä, niin oikaiskaa toki.

Kaikille joilla alkoi olla tärppipäivät käsillä, onnea sinne vällyjen väliin ja mahdollisimman paljon plussia sitten toukokuisille;)

Lalla

joten en mene edes kalenterin ääreen, vaan veikkaan vaan että suunnilleen kp17 on menossa.. ;)

Eilen oli menkkamasia tuntemuksia (vaikka en siis mitenkään mitään oireita kyttää!! :) Enpä!) Joten oiskohan ollu h-hetki käsillä. Puuhailtiin kyllä, joten siitä ei ainakaan jää kiinni. :) Tänään onkin sitten välipäivä ja huomenna taas jatketaan. :)

Ottaa kyllä niin päähän, kun mun pitäis ehdottomasti hakea apteekista sitä Lactalia, joka tasoittaa ph-arvot alapäässä. Mä oikeesti löyhkään aina monta päivää sen jälkeen kun ollaan touhuttu makkarin puolella!! :/ Ihan kamalaa. Mutta sitä ei suositella käytettäväks jos toivoo raskautuvansa, siittiöt ei välttämättä menesty jos on liian alhainen ph-arvo. Eli tosi kiva. Nyt sit vaan haisen. :( Onko mulla täällä edes ketään onnetonta kohtalotoveria?? Melko yleinen vaiva kun ilmeisesti on..

Joo.. mutta nyt nukkumaan. Esikko kuitenkin herättää taas aamulla seitsemältä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja terveisiä töistä. *haukotus*

Eilen iltavuoron jälkeen ei tarvinnut heti unta odotella, joten istuskelin sohvalla ja join lasin punaviiniä ja luin Vicky Iovinen kirjaa " Tyttökavereiden opas odottajalle" .

Oletteko lukeneet? Kannattaa. Ihanan humoristinen kirja raskautumisesta ja raskaana olemisesta. =) Ei kannata ottaa turhan tosissaan. Rempseetä ajanvietettä kuitenkin vauvakuumeen kourissa kärvisteleville.

Aamuyöstä heräsin kun Ukkokulta kömpi viereen klo 05:05. Baarista kotiutui. Kivakiva.

Ja meikäläinen tuli töihin klo 07:45, oisin mieluusti tuolloin vielä jatkanut uniani mutta eihän siitä enää mitään tullut. Arvatkaa ketä nyt väsyttää!! *haukotus*

Kp 7/??.

Tänään pääsee ekaa kertaa vähän pöllyttelemään ja pupuilemaan, sikäli jos krapulaisesta miehestä mitään irtoaa. ; )

Mutta ens viikkolla siis ainakin sitten tositosi toimiin. Hih! Ei malttais odottaa.

Tärppionnea ihan hurjasti kaikille! Joko ensimmäiset kohta piinailee?!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Niinhän se oli että hyvin alkanut raskaus päättyi taas vk 4+5 kauheaan verenvuotoon ja kipuihin...Hitto,jo toinen varhainen km kahden kk sisään,alkaa tuntumaan jo aika..sanonko miltä...

Kyllähän mä sen melkein arvasin kun mahassa jomotti ja viilsi viikon aivan kamalasti, ja nyt kun " menkat" alkoivat niin vuodan ja vuodan,ja en tajua mistä tätä verta voi oikein riittään näin paljon...Olen itkenyt ja kaikkea ku tuntuu että kaikki kaatuu päälle. Nyt en testaa ku vasta menkat viikon myöhässä,en halua pettyä enää kertaakaan...meillä sattui myös maanantaina, millo raskaus meni kesken niin kaikkee muuta ikävää, lapsilla hoitajan vaihto superista huonoon,mä sain liian vähän palkkaa, lapset sairastui just ku mulla olis tiistain ollu töistä muutenkin vapaata niin meni sekin päivä sitten hoitaessa kuumeisia lapsia ja mitähän vielä..niin ja pomo esitti töiden loppumis uhkan....että oli kyllä sellainen päivä että tuntui että elämä tosiaan kaatuu päälle ja mikään ei mene hyvin sitten ollenkaan.

Mutta kait tää tästä, neljäs yrityskierto alkakoon ja tervetuloa kaikki uudet mukaan.

martina 3/33 ja 2x2v2kk

Tuppaa nämä illat venymään nykyään kun iski vauvakuume... :) No menkat lopuillaan, joten nyt ei parane päästää miestä nukkumaan seuraavina päivinä liian varhain :) Eka yrityskierros alkaa siis meillä pikkukakkosen suhteen. Vähän mietityttää kun nämä viimeset menkat alkoivat 4 päivän tiputtelulla ja vuoto siis vasta 5. päivänä.....jotain häikkää hormoneissa? Viime aikoina muutenkin tiputellu pari päivää ennen menkkoja...hmm... no en nyt stressaa tuolla ennen kuin on kokeiltu tärppääkö. Esikoinen (2,5v) tärppäsi kerrasta, mutta niinhän ei välttämättä nyt käy.

Kp on siis nyt 8 / 23-32 (jos lasken tuosta ekasta tiputuspäivästä). Kierto on minulla vähän epäsäännöllinen mutta onneksi on apuna Personamonitori. Nyt voinkin käyttää sitä toiseen suuntaan, auttamaan raskaaksi tulossa :) Esikoisenkin " tehdessäni" käytin ovistestiä, kun kierto heitteli silloin vielä enempi mitä nyt. Minulla tuo kierto ei e-pillereiden jälkeen (4 v sitten lopetin syötyäni 5 v) ole koskaan palautunu ennalleen :/

Mukavia tärppipäiviä itse kullekin. Meillä vähän kokeillaan josko nyt tulisi tyttö, kun esikoinen on poika, joten aiotaan kokeilla ajoitusta ennen ovista. Poika on kyllä yhtä tervetullut, ei sen puoleen, mutta kokeillaan nyt ensin noin.

.. minussa tapahtuu..

Siis ihan outo juttu.

Just kun tuossa päivemmällä kirjoittelin tuon edellisen viestin, että rupeen tikuttelemaan heti kun alkaa jotain tapahtua.

No sitten tunti siitä bongasin vessakäynnillä ovisliman olosta tavaraa.

Otin sitten ja tikutin. Ja ihan selkee ovisplussa napsahti ruutuun ja nopeesti. Nyt oon ihan äimänkäkenä.

Onkohan tuo mitenkään mahdollista, että vain noin 10 päivää kaavinnan jälkeen ovuloi?

Siis sehän selviää kahden viikon päästä ihan varmasti, koska sitten menkat alkaa viimeistään, jos ovis on todellakin tapahtunut.

Toisaalta mietityttää se, että moni on saanu raskaana ollessaan ovistikkuun viivan ja perjantaina mä sain vielä hailakan plussan r-testiin itse.

Mutta saanen lapsellisena ihmisenä uskoa ovuloimiseen, petyn sitten jos täti ei kahden viikon päästä saavukkaan.

Mutta jos saapuu niin se tarkottaa sitä, että loppukuun toukotuhisijaan on vielä mahdollisuus, kun seuraava ovis osuis just ukon loman alkuun!

Käväisin jo vähän aikaa tuolla odotus puolella,(testasin haamun lauantaina ja vahvemman viivan sunnutaina) mutta vuoto alkoi maanantaina ja jatkuu edelleen, eli tänään menossa kp.4.

No ei kait se auta muu kuin uutta pökköä pesään.

Nyt lähteekin sitten yrityskierto ööö... taitaapi olla jo 20.

Jospa meille siis suotaisiin toukovauva (toivoahan saa).

Ihan vaan pikaisesti kuittaidub pinoon, että kyllä täällä hengissä ollaan ja sätkitään mukana!

Mutta pitelen vähän hiljaiseloa... Ainakin niin kauan et saan oviksen bongattuu/ taikka edes menkat alkamaan. Jos niitä nyt sit kerkee edes tulemaan... Heh. ;)

Mut täällä mä taustalla hillun =)

Mistä olet ostanut noi Fertestit? siis voiko niitä tilata vai apteekistako oot hommannU?

Aattelin vaihtaa ovis testi merkkiä tässä jos sais jotain selvää tulosta aikaiseksi

martina 6/33

Martina1: Pahoittelut ja voimahali sulle. Mä kanssa toissa kierrossa " kuvittelin" olevani raskaana, oireita oli ja haaleeta plussaa tuli testiin. sitten 8pvää myöhässä kuitenkin alkoi menkat.

Tässä kierrrossa en kyllä kans mene testaamaan ennen kun on ainakin viikon verran myöhässä. Viimeisessä kierrossa testasin jo 24/ 28-32 ja kuvittelin vaikka mitä. Miks sitä pitääkin olla niin utelias. Tosi mielenkiintoista lukea muidenkin tarinoita ja huomata ettei onneks ole ainut pöhkö... =)

Menkat alkoi sunnuntaina ja maanantaina työt. Ruokiksella sitten kun kävin ulkona kävelemässä ja näin ihan hirveesti (?!) raskaana olevia naisia ja nuoria pareja pienten vauvojen kanssa vaunuilemassa, tuli niin paha olo. Meillä on poika 03/2004, mutta kun haluaisi jo toisen. Välilllä tulee niin itku kurkkuun ja ahdistaa kun kaikki kyselee millon toinen tulee. Hankkikaa pojalle kaveri, niistä on seuraa toisilleen jne. jne. Ihan kun tässä ei oltas jo puol vuotta yritetty ja sais tulla millon vaan. arhg!

Voin vain kuvitella miten raastava tunne jos ensimmäinen ei ota tullakseen. Sillon yritettiin 4 kk:ta, mutta tunteet ei ollu tätä luokkaa. Sillon vielä oli muutakin tekemistä viikonloppuisin (bailaus) niin se ei niin " haitannut" .

No tulipa vuodatusta, mutta ei oikein muuallekaan voi purkaa...

Ovulaatiota odotellessa...

kettu-äiti 5/29

tännekkin. vihdoin on meillä vihreä valo vauvapuuhille.

tässä kuussa taitaa kuitenkin mennä ohi ja vasta seuraavaan kiertoon keretään, mutta silloin mennään jo pari päivää keäkuun puolelle jotenka väärä pino.. mutta kun en jaksaisi odottaa.

mulla kp 4/25-32, mutta pitää vielä varata aika klinikalle. perjaatteessa kerkeisi vielä tässäkin kierrossa. :)

mutta kiva ainakin käydä lukee toisten tilanteita vaikkei kaikilla olekaan ihan hyvin mennyt. :(

hyvä niin. Menee aika nopeammin kun on aina aamuisin kiire katsomaan mitä on porukoille päivän aikana tapahtunut:)

Meillä oli eilen 6vko vanha poikavauva kylässä. Oli tosi suloinen. Haistelin sitä ihanaa vauvantuoksua ja vahvistui vain tuo vauvakuume.

Lähtisi nyt vain täti pian pois kylästä että pääsisi aloittamaan uutta yritystä. Vaikka vähän mietinkin että pitäisikö hieman " pihdata" lähemmäs tuota ovisaikaa niin jaksaisi sitten vaikka joka ilta kuten joku (anteeksi en muista nikkiä) tuolla jo kertoi touhuavansa. Aika hauskalta kuulosti tuo miehen huilitauko, heh.

Eipä tänne sen ihmeempiä. Matot on edelleen pesemättä kun en muistanut eilenkään ostaa mäntysuopaa (tekosyy tiedän). Jospa sitten ensi viikolla...

Medison

Kiva oli taas lueskella muiden ajatuksia. Ihanaa, kun Levinia oli niin iloinen kuukautisista. Se onkin harvinaisempaa täällä palstalla. Ruusulle hei vaan täältäkin, ja tervetuloa joukkoon.

Martina kirjoitti niin hauskasti siitä miehen biologian tiedoista, että sait kyllä mut taas nauramaan. Joku kirjotteli aiemminkin miehensä tietämyksestä näissä asioissa ja kyllä nää jutut aika hauskoja on. Ei niin että munkaan mies mitään tietäis, jos en olis kertonut. Enkä itekään kovin hyvin perillä ollut, ennen kuin ekaa ruvettiin yrittämään. Ja kun kävin lukemassa tota clomistien pinoa kerran, niin kyllä taas tuntui niin hatarilta omat tiedot niihin juttuihin verrattuna.

Unohdinkohan nyt jotain... pitäis aina laittaa lapulle mitä pitikään kommentoida.

Nyt mulla on menossa kp 11/29-31. Kierto siis useimmiten nyt vuoden sisällä ollut tolla välillä 29-31. On kuitenkin ollut nähtävästi yksi 27 päivän ja yksi 42 päivän kierto. Aloittelen siis varmuudeksi aina tikuttelun ajoissa ja nyt teinkin tänään ekan ovistestin. Hämmästys olikin aika suuri kun testiin tuli heti kaksi melkein yhtä vahvaa viivaa. Tosin... se kontrolliviivakin oli tosi haalee. Mulla oli aiemmin Advancet ja niissä se kontrolliviiva oli ihan selvä ja voimakkaampi kun tässä Fertestissä. Mutta siinä en koskaan saanutkaan yhtä voimakasta testiviivaa kun kontrolliviiva. Ehkä nää Fertestit sopii mulle paremmin, kun voi testata heti aamulla. Joka tapauksessa siis ovis on ilmeisesti jo lähellä. Advancella ainakin tuli ensin pitkän aikaa tosi haalee viiva ja sit parina päivänä selvästi voimakkaampi. Tuntemuksetkin sopii kyllä hyvin siihen, että ovis vois olla lähellä. Onneksi tikuttelen, sillä esimerkiksi viime kierrossa voimakkain tulos tuli vasta kp 17.

Noniin, noi tikuttelut ei varmaan hirveesti kiinnosta muita, mutta pakko kertoa jollekin, kun yritän miestä säästää näiltä yksityiskohdilta. Pitäis kai alkaa kuitenkin lämmittelee miestä taas hommiin :)

Hyvää viikonloppua kaikille!

Laru

Martina!

Mulla kävi noissa alkuraskauden keskenmenoissa niin, että sain pari tosi haaleeta plussaa joka ei koskaan vahvistunutkaan vaan katosi kokonaan.Tässä viimisessä joka meni kesken ilm. noin rv 6, mutta oli siis keskeytynyt km sain alussa haaleita plussia jotka vahvistui, mutta eivät kunnolla verrattuna onnistuneisiin raskauksiini.

Ja kaavinnassa noin rv 10+ oli mulla hcg määrä yli 4000, viikko sen jälkeen tuli testiin vielä haalea, mutta selvä plussa.

Tarkotan siis, että epäilisin sun kohdalla, että a) joko oot vielä raskaana

tai b) sulla on menossa keskeytynyt km ja alkio ei siis olisi tullut vielä pois. Muuten uskoisin, että testi ei näyttäisi enää juuri mitään, koska km oli niin aikaisessa vaiheessa. Ja mun veikkaus perustuu siis pelkästään omaan kokemukseen testien näyttämisistä.

Laru! Mulla on usein käynyt ovista tikuttaessa noin, että ensin ei mitään, sitten pikkuhiljaa vahvistuu, mutta ei tuu kuitenkaan kunnon plussaa. Sitten taas hiipuu ja oikea kunnon plussa pamahtaa vasta viikkoakin myöhemmin siitä ekasta melkein plussasta. Ihme juttu, mutta tää on toistunut useammankin kerran.

Toisaalta oon kyllä onnistunu raskautumaankin niissäkin kierroissa joissa en oo täyttä plussaa saanu.

Mä tilasin itselleni keväällä tuon Luneten ja oon ollu tosi tyytyväinen! Siis ihan huippukeksintö! Kannattaa muuten kastella se niin onnistuu asentaminen helpommin!

Uskalsin jopa ekalla käyttökerralla testata sen vauvauinnissa eikä kertaakaan ees pelottanut, että josko se pettäs. Ikinä en tavallisia siteitä enää käytä tän oston jälkeen. On niin paljon siistimpää ja varmempaa touhua.

Ainoo vaan, että jälkivuodon aikana sen käyttö oli kiellettyä ja mä menin ostamaan hirveet kasat siteitä, kun ootin tulvaa jota sitten ei koskaan tullukkaan. no pitää pitää rättikasat hätävarana, jos joku vieras vaikka joskus tarvii.

Joo, hyvä kuppi on, mutta toivon kuitenkin Laru, ettet sitä pääse muuten käyttämään kuin testailemaan pitkään aikaan! =D

Mä täällä niin kovasti tätiä kylään oottelen. Voi jospa se tottelis kerrankin ja tulis viimeistään parin viikon päästä.

Toisaalta aiemmin sitä en vielä kaipaa, kun ukkokin on töissä vielä kolme viikkoa joten vois jäädä ovis hyödyntämättä siinä tapauksessa.

Aattelin kyllä aloittaa ovistikuttelun heti, kun alkaa jotain merkkejä sinnepäin olla. Voihan sitä toivoa, että ovis sattus just ukon lomille tulo aikaan vaikkei tätiä tuliskaan.

Jooh, hataralla pohjalla on nää toiveet toukotuhisijasta...

Nyt on meilläkin päiväuniaika käsillä joten toivottelen oikein hyvää sunnuntainjatkoa kaikille!

piipaa kp ???

Mulla oli tossa pari viikkoa sitten kesken meno, ihan sellanen alkuraskauden... Mutta harmittaahan sekin. Sitä ehtii niin kovin äkkiä unelmoimaan ja suunnittelemaan kaikkea... Eli täällä taas.

Olin ultrassa viikko sitten ja sillon mulle sanottiin että kuukautiset alkavat ihan pian. Mutta vieläkin niitä tässä odottelen, päästäs sitten taas yrittämään!!!

Sitä vaan toivois että äkkiä tärppäis, kun se yhdeksän kuukauttakin on sitten pitkä aika odottaa... ja ensin pitää odottaa että ois ees raskaan!!! Meidän tyttö täyttää ens kesäkuussa 3-vuotta niin sellanen ois ihan kiva ikä-erokin.

Täällä kanssa alettiin tänään tahtomaan meille toukokuun tuhisijaa. Menkat alko valitettavasti, mutta olisinkin ihmeissäni, jos olis nyt jo tärpänny. Kun vauvaa on vasta pari kuukautta tosissaan toivottu. Toukovauvan odottaminen oli kyllä viimeksi ihan kivaa (esikoinen tosin otti varaslähdön ja syntyikin huhtikuussa), vaikka sopivia talvivaatteita ei meinannu mitenkää löytyä isolle mahalle, joten olisipa ihanaa alkaa taas oottamaa kevätvauvaa... No, kp tänään vasta 1/27, joten vielä on niihin tärppihetkiinki aikaa.

Hei vaan Laru, piipaa ja muut tutut vanhat nimimerkit! Ja tietty tervehdys myös kaikille muille, joita en vielä tunne!

Ikävä kuulla keskenmenoistanne Martina1 ja piipaa. Voimia uuteen yritykseen.

Tänne sitä vaan sitten joutuu kuitenkin palaamaan, vaikka niin toivoin lomailun jälkeen pääseväni jo tuonne odottajien puolelle. Olen tässä jo pari viikkoa taustaillut, mutta ajattelin taas " astua esiin" .

Mulla on nyt just täti kylässä. Kp 4/23-28. Eli kohta alkaa taas olemaan oviksen aika, ainakin jos lasketaan lyhyemmän kierron mukaan.

Sen verran vielä itsestäni, että meillä siis kuumeillaan kolmatta lasta. Edelliset ovat 2- ja 4-vuotiaat pojat. Tyttö olisi siis kiva kolmanneksi, mutta poikaakaan ei palauteta ;)

Etta voi ihmisenlapsi olla iloinen kuukautisista! Mutta olo on tosi seesteinen vai mites sen ilmaisis... Tanaan kp3 ja aloitin siis elamani toisen clomikuurin! (Ekastahan vitonen sai alkuunsa)

Nyt oottelen vaan loppumisia, etta paastais tositoimiin! Meilla ei ainakaan oo miehen vasymyksesta kiinni ettei vauvaa tulis; ite sita tyontelen pois kiehnaamasta kyljesta joka paiva! Mutta nyt pitaa hiukan laskeakin ja ja ja... Meilla kun on nelja tyttoa ja vaikka han ite haluisi viela sen viitostyton, niin itella on ihan pieni kaipuu pikkupoikaan! Tytot onkin tulleet tosivarmasti ei-ovisaikaan kun mulla on aivan valtavat oviskivut ei vois aatellakaan pupuilua silloin! Nyt toukokuun vitosta tehdessa ekaa kertaa pystyin pupuileen oviksen aikaan joten km mita tod.nak oli poika(?) vaikka ei siita viela tiennyt niin varhaisessa vaiheessa...

Samapa tuo- kunhan se terve vauveli meille suotaisiin!

Naa nyt on naita omia aatoksia joita teitille purkailen; sori jos jonkun pitkastytin...

Hyvia oita kuitenkin kaikille ja please laittakaa oma kp mukaan loppuviestiin etta pysytaan karryilla!!

-levinia kp3.-

menkat nimittäin.

Kp3/?? menossa, eli mulla siis vimpat pillerimenkat ja kierron tulevasta pituudesta ei siis harmainta haavistusta.

Tänään turvotus ja vuoto huomattavasti jo parempi kuin eilen ja maanantaina, jolloin olin ihan varma että mun vatsa suorastaan halkeaa kohta. Niin järkyttävä turvotus, ihan kun mun kroppani tietäis ettei perjantaina tulekaan totuttua hormoniannostusta. =) Mutta sehän nyt tietysti EI ole mahdollista.

Odottelen kovasti että nää menkat tästä nyt loppuis, ei nimittäin aiota pitää mitään luomutaukoa vaan heti vaan hommiin, joskos se plussa tärähtäisi heti ekasta mahdollisuudesta. Toki pidän jalat maassa ja olen asennoitunut siihen että katsellaan ja katsellaan. Yritän kovasti malttaa olla edes testaamatta tästä kierrosta, koska kierto saattaa olla ihan mitä sattuu. Tietysti jos nyt jotain ihan satavarmoja raskausoireita alkaa ilmaantua niin sit, mutta muuten odotellaan vaan rauhassa niitä ekoja luomumenkkoja (ne kun ihan varmasti sieltä kuitenkin tulee =/)

Että kovasti jalkoja täällä liimaillaan maahan, mutta tottakai sitä toivoo ihan hirvittävän kuumeisesti että se plussa tulis heti ekasta mahdollisuudesta. Mutten halua tippua korkealta ja kovaa niin olen jo asennoitunut odottamaan seuraavaa tätikäyntiä. ; )

Hurjasti peukkuja kaikille toukokuista tuhisijaa toivoville ja yrittäville. Toivottavasti plussauutisia alkaa sadella oikein urakalla tässä kuussa.

Tadit ovat pakkaamassa laukkuaan ja muutenkin naa ' luomu' menkat on niin ihania kun kestavat vaan muutaman pv! Kierukan kanssa kun saa leikkia 8 paivaa ja siteitakin vaihdella tusinoittain!

Mulle oli uusi tuttavuus tuo ' kuukuppi' - aina sita oppii uutta! Ei oo viela meitin nurkille tullu markkinoille. Millasessa hinnassa se on?

ON: ihan normaalia; kp 5 tanaan ja soin siis viimeset clomit. Nyt odotellaan ... ... ...

Mukavaa alkavaa viikkoa!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat