Vierailija

tänne kirjoittaminen on yhtä tehokasta kuin pullopostin lähettäminen. Telepatiasta tai woodoosta puhumattakaan.

Kommentit (9)

KESKUSTELUPALSTA. Rajansa se on silläkin, miten paljon viitsitään uhrata resursseja tän kehittämiseen ja ylläpitoon. Todennäköisesti tän tarkoitus on olla lehden yks markkinointikanava, vedetään samaa profiilia ja kerätään fyrkkaa sitten mainostajilta. Jos keskustelupalsta on kohtuusuosittu, niin kyllä noita mainoksiakin irtoaa. Mutta siis rajansa sillä, mikä on hyötysuhde siinä, että kaikki toimii priimasti - miten paljon käyttäjätyytyväisyys vaikuttaa. Tuskin tää nyt mikään varsinainen rahasampo on. Ei tää mikään reittiopas ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olla av:n vakooja ja saada palkkaa siitä=) Työvuorot olisi kolmivuorotyötä (täytyyhän sitä seurata 24h) välillä ei ehtisi hakea lapsia tarhasta kun on liian hyvät keskustelut ja sit joku jo kirjoittaa miksei lapsia haeta tarhasta ajoissa=) Ja tähän olisi hyvä olla korkeakoulututkinto, koska on tärkeää erottaa provot tosijutuista.

Lainaus:

Onhan kyse uudistuksesta joka ei miellyttänyt suurinta osaa keskustelijoita. Vastaileehan ne muillakin sivustoilla, esim. kaksplussalla.

Mutta siis käyttäjät mun mielestä jotenkin vähän yliarvoivat tätä "kuluttajan asemaa" tai "kuluttajan oikeuksia".

Luulisi ylläpidon ainakin näin alussa seuraavan jonkun verran keskusteluja ja kun negatiivista palautetta on näinkin paljon, olisi hyvä jos ne vastaisi ihan tälle keskustelu palstalle.

ikinä vastannut. Palautteen kautta olen itse saanut viestiä perille, tosin ei kyllä aina mitään henkilökohtaista vastausta sieltäkään tule.

Mutta siis, tästä nähdään ettei sivustoa käyttävien mielipiteillä ole väliä, ei edes sen vertaa, että viitsittäis jotain kommentoimaan.Ihan sama mulle, tämä foorumi toimii tavallaan ja minä (kuten monet muutkin) menen toisaalle, paikkaan jossa sivuston käyttäjiäkin arvostetaan. Olkoonkin VAIN keskustelupalsta :)Bye bye!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat