Vierailija

Miksi jotkut väittävät, että tupakointi ei ole haitallista lapselle? Jos niinkin puolueellinen taho, kuin tupakkatehtailijat itse painavat askiin " tupakointi raskausaikana vahingoittaa lastasi" , niin miten ette tätä usko?

Lopettaminen on vaikeaa, en nyt puhu siitä, vaan siitä, että jotkut väittävät, että ei siitä haittaa ole lapselle kun minäkin olen terveet lapset saanut. Jos tupakka aiheuttaa syöpää polttajalle niin miten kuvittelette sen muuttuvan vaarattomaksi lapsen kohdalla? Lisäähän jo passiivinen tupakointikin syöpäsairauksien riskiä?

Miksi ette myönnä vaaroja vaan jatkuvasti jatkatte niiden vähättelyä?

Kommentit (2)

Luulin että tämä olisi ollut sellainen palsta missä apua tarvitsevat saisivat neuvoja ja apua lopetukseen/ vähentämiseen, mutta nyt olen alkanu huomata että tämähän on sellainen palsta jonne jotkut voivat laittaa polttavansa muut alkavat sättimään ja syyttelemään. Sehän se auttaa.. ei varmasti kenenkään tee mieli mennä tuomosten syytästen jälkeen hermosavuille. Luuletteko ihmiset että ne jotka eivät polttavat eivät tiedä tupakan vaaroja, luuletteko olevanne jotain lähetyssaarnaajia tupakkaa vastaa? Itse en polttanut raskaana, enkä nytkään imettäessä. Laittaa vaan suoraan sanotuna v***taan tollanen hurskastelu. Luulette jotenkin olevanne fiksumpia kun tänne tulette valistamaan ihmisiä.. HE TIETÄVÄT KYLLÄ RISKIT JOTKUT LOPETTAVAT, TOISET EI. SE EI OLE TEIDÄN ASIANNE!!!!

Etkö ole huomannut, että monet todellakin väittävät että esim. stressi on vauvalle vaarallisempaa? Kaikki tupakoitsijat eivät todellakaan myönnä, että tupakointi voisi olla vaarallista lapselle.

En puhunut lopettamisen vaikeudesta tms. vaan siitä, että niiden vaarojen vähättely tulisi lopettaa. Minä lopetin tupakan polton heti, kun sain tietää olevani raskaana ja kyllä muutamat minullekin suosittelivat tupakoinnin jatkamista, sillä eihän se nyt niin vaarallista ole ja se stressi se pahempi vaihtoehto on. Tämä ei todellakaan kuulosta siltä, että ne vaarat ja riskit olisivat kaikkien tiedossa tai ainakaan niitä ei myönnetä.

Toisten erilaisia tapoja ja mielipiteitä pitää toki kunnioittaa, mutta mielestäni asioihin, jotka oikeasti tuottavat toisille vaaraa, saa puuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat