Seuraa 

Mäkin aattelin ryhdistäytyä ja aloittaa pinon =)

kaikki kirjoitteleen vaan!!

Mies palasi töihin 5 viikon loman jälkeen ja sitä ketutti aika lujaa luonnollisestikin vaikka ei tää mikään ihana loma olekaan ollut.=(

Juhosta otin hauskan videonpätkän äsken,naurattaa vieläkin=)

Katrilla on semmoinen soiva kissa joka hokee:miumaumiumau ja kun sen laittaa Juhon eteen ja soimaan niin välittömästi Juho oikein HYÖKKÄÄ sen korvaan kiinni ja puree ja jyrsii täysillä ja samalla omat jalat sätkii niin lujaa ettei nauramatta voi katsoa,muutenkin veivaa sitä kissaa ja rääkkää kuten Katri sanoo,otin siitä videon pätkän äsken=)

Katri,5v juhliaan ankarasti juhlinut menee kummeilleen 2 yöksi tänään=)

Ne asuu Nurmossa.

Mä kärsin taas kauheista menkoista,kuka haluis heh heh.

äityliini ja Juho kohta 8,5kk ja Katri 5v

Sivut

Kommentit (21)

Jospa mäkin koittaisin taas ryhdistäytyy tän kirjottamisen kanssa¿ päivittäin oon käyny lukemassa mut en oo jaksanu/ehtiny kirjotella.

Meillä ihan ykkösjuttu on nykyään toi terroristikärry. Ipana on oppinut kuinka sen kanssa pääsee liikkeelle ja nyt onkin kaikki tavarat pöydillä, lehtitelineen lehdet ym. vaarassa. Kaikki mihin yltää menee suun kautta lattialle. Johtoja on kans hirrrmu kiva pureskella. Kissatkin on kauhuissaan ku Ida yrittää napata hännästä kiinni kun kävelevät ohi. =) Äiti saa olla koko ajan silmä tarkkana. Lattiallakin viihtyy paremmin kun on oppinut että pääsee kierimällä paikasta toiseen, ryömiminen onnistuu pakittamalla, mut eteenpäin ei vielä pääse kunnolla. Yritys on kyllä hyvä.

tyttö9910: Meillä ollut ihan sama juttu ton nukkumisen kanssa. Unissaan kääntynyt mahalleen ja herää ja alkaa hirvee huuto. Kun käyn kääntämäs selälleen ja annan tutin ni saman tien jatkaa uniaan. Pari viikkoo sitten huomasin et nukkui nätisti vatsalleen¿. Mut silti välillä edelleen huutaa sitä kääntämistä.

Ihanaa¿. Meillä reissu senkun lähenee. syyskuun 1 päivä ois tarkoitus lähteä viikoks kanarian saarille¿. Vähän jännittää miten meillä matkat menee. Mukaan lähtee Idan lisäksi saman ikäinen kummityttö vanhempiensa kanssa¿ Finnmatkoilta ilmoittivat että meille on menomatkaksi yks babybasket ja takastuloon varattu kaksi. Mutta sanoivat myös että jos tulee liikuntarajoitteisia koneeseen ni menetetään ne. Toivottavasti menee hyvin noi lentomatkat...

Kyselin jo aikasemminkin tätä että oisko kellään kokemuksia uimavaipoista???

Tiituliini81 ja Ida 7kk ja viikko päälle

meillä neiti 7.5 kk. yöt taas katkonaisia kun herää keskellä yötä seisomaan sängyn laitaaa vasten ..paha juttu kun ei neiti huoli tuttia ni sit joudun velliä antamaan kun ei muuten rauhotu. ei jaksa kauheesti yöllä huuhattaakkaan. tyhmää aikaa tän ikäsen kanssa ulkona olla kun se laittaa kaiken suuhun. ainut mis voi pitää on vauvakeinu.. tai sit istun ite keinussa ja tyttö sylissä...siihen se välilllä nukahtaa. ihanaa ku tulee syksy ja alkaa noi avoimet pv kerhot ni voi niihin mennä muita taaperoita ja äitejä tapaamaan. tuntuuu jotenkin et kesä ois kestäny jo puol vuotta..vaikkei pitäs valittaa kun harvoin on näin hyvä kesä.ens kesästä taas kun ei tiedä.. hampaita mein neidillä vaan ei näy eikä kuulu...tai ehkä toi kitinä on välillä siitä. en tiedä. mukavaa loppu kesää kaikille t. mamma-72

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei sen kummempaa asiaa. Tällä viikolla jotenkin ollut tosi yksitoikkoisia nää päivät. Samalla aikataululla ollaan kulettu ja menty. Tulisi edes joku käymään kylässä. Mies viimeistä viikkoa lomalla ja koko viikon ollut tekemässä aamusta iltaan mun papalle pesuhuoneremonttia. Siellä menee varmaan ens viikkokin töiden ohessa...plääh. Ei siinä muuten mitään, mutta kun tuolla miesrakkaalla on vastaavia hommia ihan koko ajan sekä lomalla, että töiden ohella...täytyy taas kohta keskustella asiasta...

Esikoisella kova kaverin puute, vielä ensi viikko ja sitten alkaa kerhot ja muskari, odottaa jo kovasti uutta vuotta, kun pääsee taas hoitoon tutulle hoitotätille. Ja mulla työt lähenee...HIRVITTÄÄ!!!

Eipä tässä ihmeempiä, täytyy alkaa ruuan laittoon. Keksis joskus jotaki " uutta" syötävää.

T Meimi ja lapset

Huomenta vaan jospa minäkin ryhdistäydyn äitiliinin kehoituksesta!!! Juu noi videot on hauskoja mekin otettiin viikonloppuna kun iiris ui ulkona altaassa ja polskutteli niin kovasti ja kikatti oli semmonen iso allas jossa äitikin oli mukana hauskaa oli....

Nää meidän jouluisten viestit meinaa aivan loppua eikohän nyt kaikki viestitella tää viikko vähän ahkereammin me ollaan muuten pian katoava pino:(((

Meillä alkaa talonrakennusprojekti tänään virallisesti ja Iiris joutuu nyt usein mummolaan hoitoon kun on kaikennäköistä touhua sitte mullakin väsyttää jo kovasti kun ajattelen tätä tulevaa projektia...Niin ja pitäisi vielä lähteä apuun miehen kotitilalle puimatouhuissa että semmosta.No Iiris tykkää kyllä kovasti olla mummolassa ja vähän muustakin seurasta. Kun mun kans tuntuu että hän joskus ihan pitkästyy ja kitisee kun ollaan vaan koko ajan kotona sitten jos on vieraita tai mennään käymään jossain on kun naantalin aurinko..

Semmosta

Annora ja Iiris 8kk ja risat

Eetu nousi istumaan eka kertaa äskön!!! Olin toisessa huoneessa ja kun tulin takaisin, poika kökötti istumassa keskellä lattiaa! En kyllä tiiä miten oli sen tehnyt, mutta tekipä sen kuitenkin:) Vautsi tää on makeeta aikaa, kun JOKA päivä tulee jotain uusia juttuja!

T Onnellinen Meimi

Meillä mennä touhotetaan kovaa vauhtia. Tänään aamulla taas nousi seisomaan lelulaatikkoa vasten... Muksahuksia sattuu päivittäin, vaikka kuinka yritetään varoa... Tää on tosi " raskasta" aikaa... Poitsu viihtyy tosi hyvin lattialla ja leikeissään, mutta yhtään et voi hengähtää, kun on jo jossain kielletyssä paikassa. Esikoinen on kyllä aika hyvä äänitorvi, kun kommentoi koko ajan, että Eetu on siellä ja Eetu on täällä ja tekee sitä ja tätä ja laittoi sitä suuhun ja tätä...:) Meillä on kyllä lapset niin erilaisia olleet tämän asian suhteen. Tyttö oli pienempänä kyllä niin rauhallinen ja paikallaan viihtyvä (ei kyllä enää ole yhtään...) , mutta tämä poitsu kyllä on NIIN menevää sorttia että oksat pois. Jospa se sitten isompana päinvastoin olisi sitten vähän rauhallisempi kuin esikoinen nykyään. Mene ja tiedä.

Meillä tulee 8kk mittariin huomenna, aika menee kyllä tosi nopsaan, kohta sitä vietetään 1-v synttäreitä. Sain just ristiäiskuvatkin teetettyä...pikkasen ollut saamattomuutta ilmassa...

Eipä tässä tällä erää muuta, ollaampas ensi viikolla ahkerampia kirjoittajia!

T Meimi79 ja lapset 8kk ja 5½v

Pikaisesti. Lähdetään pian Miljan kanssa siskolle iltapäiväksi. Siellä niin mukavasti kuluu aika ja Milja viihtyy hyvin. Kotona neiti oikeasti tuntuu tympääntyvän tosi äkkiä minun kanssa kahdestaan. Yritän keksiä erilaista tekemistä, mutta ei oikein tepsi. Mutta kun poistuu neljän seinän sisältä, niin johan alkaa neitikin viihtymään. Virikkeitä tuntuu siis kaipaavan kovasti...

Ja luonnetta alkaa tulemaan koko ajan. Kun ei saa jotain mitä haluaa tai ruokaa odottaa tms. niin ääni on kova!!! Oikein isoon ääneen komentaa " öö, öö, öö" :D Hassua sinänsä...

Milja nukkui viime yönä ensimmäistä kertaa elämässään mahallaan. Mahalleen on kääntynyt nyt sängyssä parisen viikkoa, mikä aiheutti ensin hieman levottomia öitä. Sittemmin rauhoittui. Jos oli unissaan mahalleen kääntynyt, heräsi itkemään, jolloin kävin vaan kääntämässä ja laittamassa tutin suuhun. Eilen illalla oli sitten nukkumatti saapunut ennen kuin meni hermo mahallaan. Ihanan ja söötin näköinen oli siinä tuhistessaan. <3

Joo, ei muuta kun hoitolaukun pakkaamiseen... Palailen varmaan paremmalla ajalla. Kivaa viikkoa kaikille!

Äippä ja Milja 7kk1vko

uimavaipoista ei kokemusta.

ja viime yönä tai aamua se taisi jo olla,huomasin että Juho nukkuu ekan kerran mahallaan(eikä herännyt) jonkun tunnin se melkein nukkui niin,aina siis selällään ja nykyään muuten kääntyy itse kyljelleen nukkumaan,kylkiasento(johon sen vastasyntyneenä laitoin) on back=)

Kiirettä pitelee nykyisin. Eetu on aivan mahoton menijä. Nyt on lähtenyt kunnolla konttaamaan, mutta ryömiikin kuitenkin vielä välillä. Varsinaista ryömimisvaihetta kesti vain sen parisen viikkoa. Nyt on jo noussut silleen jaloilleenkin " puoliksi" seisomaan. Siis ei ojentanut itseään suoraksi, vaan oli silleen vinossa seisomassa, ymmärrsittekö:) Huh, hirvittää, mitä kaatumisia ja muksahuksia vielä kerkee tulemaan... Ja yks vaaran paikka, joka kiinnostaa Eetua on Erikan huone, jossa on uskomaton määrä pikkusälää, värikyniä, paperisilppua aivan kaikkea mikä menee takuulla suuhun. Ja Erikan huone tietysti kiinnostaa meiän poitsua eniten. Sinne se aina suuntaa ja jos näkee, että lähen perään, lyö isompaa vaihetta päälle ja yrittää karata ;) Pitäis alkaa tekeen inventaariota huoneessa ja laittamaan " vaarallisimpia" tavaroita ylähyllyille.

Meillä poitsu on nukkunut jo tosi kauan mahallaan. Illalla laitan sen kyljelleen ja kun menen katsomaan, kun on nukahtanut on aina mahallaan. Yöllä kyllä vaihtaa kylkeä ja välillä on pää jalkopäässä, mutta suurimman osan yötä nukkuu kyllä mahallaan. Ja mahallaan uni on aina rauhallisinta.

Meillä on ihme vaihtelua ollut nuissa unissa. Nyt on taas ottanut sen pään, että aamuseiskan syönnin jälkeen ei enää nukaha, niinkuin vielä viime viikolla, vaan valvoo n. 11 ja nukkuu sitten kolmen tunnin päikkärit. MUTTA herää sitten klo 14 ja ei enää parina päivänä ole nukkunut sen jälkeen, vaan on valvonut klo 21 ja mennyt suoraan yöunille. Viime viikolla nukkui vielä klo 17 1½-2 tunnin päikkärit. Silloin kirjoitinkin, että päikkärit ja unet on lisääntynyt liikkeellelähdön jälkeen. Ei enää pysy perässä. Ja rytmit siis muuttuneet taas, kun pääsin kehumasta, että meillä on taas rytmit tasaantuneet. En kehu enää:)

Onko muilla vaipanvaihto yhtä taistelua? Meillä tuntuu, että vaippaa ei saa vaihdettua enää millään konstilla. Poika on monella mutkalla ja VOIMALLA änkee jommalle kummalle puolelle ja solmulle. Sitte vaippa on miten sattuu ja kohta on kylki märkänä. Ostinkin yhtenä päivänä jo housuvaippoja, mutta ei nekään kovin kätsiltä tunnu nihkeälle iholle laittaa. Sitten ne toimii paremmin, kun seisoo omilla jaloillaan... Oon kuitenkin välillä niitä käyttänyt ja ne ei kylläkään falskaa.

No niin, tulihan tässä jo jaariteltua...

Hyviä loppukesän hellepäiviä kaikille joulumammoille!

T Meimi79+ Eetu viikko vajaa 8kk +esikoinen

Nyt on pudonnut pino turhan kauas,en oo itekään pinoutunut hetkeen.

On ollut kaikkee tässä.

helle vaan jatkuu ja ainoo lohtu että menkat viimein loppumassa kun ne kestää mulla aina sen 7pv=(

Leikkipuistossa ja kaupassa oltiin lasten kanssa ja ukolla työviikonloppu.

Kaveri tulee maksamaan kameran kun ostaa meiltä vanhan kameramme=)

Hänellä laskettu aika huomenna=)

koitetaan ehtiä kirjoitella touhupeppujemme puuhien välissä=)

meilläkin useammin yrittää ja nousee konttausasentoon,ei vaan kauaa vielä pysy mutta ekat kuvat sain kuitenkin jonkinmoiset=)

yhä ylös yrittää=)

äitiliini ja Juho 8,5kk

Taas uusi viikko alkaa ja meillä ainakin kitinöitten merkeissä. Käytin Aadan viikonloppuna lääkärissä,kun on ollut niin mahottoman kiukkunen.Korva oli punainen,mutta lekuri epäili että tulehdus on parantunut itsestään.Ja hampaita kun tuntuu tulevan...

Pariin päivään ei ole kelvannut mikään muu kuin maito evääksi ja kaikki hereillä olo on jatkuvaa kiukuttelua.

Tänään onkin 8kk:tis päivä,vissiin joku ikäkriisi pikku tytöllä...

Sille kun ei tunnu mikään taito riittävän.Aamullakin yritti kovasti kivuta nojatuoliin ja mahoton raivo,kun ei onnistu.

Hoh hoijakkaa..Vähän meinaa nyt ottaa hermoille.

Me on kanssa otettu kovasti pieniä parin minuutin videopätkiä mitä kameralla saa.Ja hauskojahan niistä tulee.Iltaisin yleensä Aada on pelleily tuulella ja sillon tulee parhaimmat pätkät.

Taitaa kaikilla mennä nyt enemmän aikaa näitten pikku " riiviöitten" kanssa,ettei meinaa ehtiä kirjoittelemaan.

MInäkin alan kiireesti suorimaan taas tätä aamun aikana tullutta sekamelskaa,ennenkuin Aada herää tirsoiltaan.

Mukavaa viikonalkua kaikille!

t.Liinuksi+Aada 8kk

Tää on liian kuuma päivä ihan niin kuin ausseissa ei kivaa hikoillaan..

Meillä Iiris on nukkunut mahallaan varmaan jo 3kk hän itse aina kääntyy mahalleen, tosin kyljelläänkin tykkää nukkua, selällään nukkuu joskus mut ei usein.

Oltiin tänään mummolassa Iirs tykkäs kun minä kävin gynellä on toi yksityisellä käyminen sitten kallista aarg en muistanutkaan että varmaan hinnat taas parissa vuodessa noussut...Mulla menkat tulee 2viikon välein yök ja kestää viikon et ei kiva no nyt sai terolutteja kierrot tasaamaan...

nyt en muista mitä piti sanoa palailen kun muisti palaa..

Annora ja Iiris

meidät joulumammat etusivulle=)

Mä odotan tänään Katria kotiin,onkin jo ikävä,eilen puhuin sen kanssa puhelimessa ja miestä hymyilytti kun mä pala kurkussa olin kun kuulin sen suloisen äänen=)

äidin napanuora ei katsea kokonaan koskaan=)

eipä kummempaa,meen kauppaan Juhon kanssa syönnin jälkeen,menenkin tästä meikkaamaan ja laittamaan ruokaa.

Konttausasennossa poika taas käväisi mutta raukka lyhistyy heti takas lattialle=)

äityliini ja Juho 8,5kk

Ihana hetken hiljaisuus,Aada nukkuu ja pojat on ulkona.Minä olen ihan poikki. Vähän aikaa sitten joku kyseli väsymyksestä ja täytyy myöntää että nyt se on tullut. Alkaa jo aamusta kiristään päätä,kun tietää etukäteen minkälainen päivä on.

Tänään oli Lääkärineuvola.Aada olikin touhussaan j esitteli siellä kaikki mahdolliset taitonsa.Lääkäri kirjoitti : Hyväntuulinen tyttö,kehitys edistynyt hyvin.Istuu,konttaa,nousee tukea vasten,kasvaa tasaisesti.

paino:9020g ja pituus:70,5 py:45,4

Kotona rutistaan kovasti,mutta tosiaan neuvolassa viihtyi hyvin,samoten kaupassa oli mukava istua kärryissä ja jutella kaupantätien kanssa.Joten kai se on sitten alettava kulkemaan päivisin kylillä,että viihtyy.Tylsäähän täällä kotona on...

Ostinkin kaupasta monenlaisia siivoustarvikkeita ja pesuaineita,joko sais inspiksen alkaa jynssäämään tätä kotia. Lattialistat,ovenpielet ym sellaiset nurkat, on kamalan likasia.

Jotta eikun hommiin vaan..

t.Liinuksi+Aada 8kk

Hyvä Eetu!!

Nää on ihania aikoja kun oppii uutta ja mäkin eilen niin iloitsin kun näin pojan nousevan konttausasentoon vaikkakin vain pieneksi hetkeksi=)

vaikka onkin vielä " helppoa" kun vaan kierii ja peruuttaa=)

Tulimpa taas tänne, vaikkei mitään kuulumisia oikein olekkaan.

Kylvetin tytön taas tänään ja oikein mukavaa oli. Meillä meni oikeastaan kylvyt huutamiseksi aina siihen asti, kunnes oppi itse istumaan. Nyt vesi lentää ja naama loistaa. Meillä on hyllyssä pallo ja ankka. Annoin ensin pallon. Hetkisen kuluttua tyttö kääntyi ja halusi ankankin. Muisti, että ankka puuttui ja mistä sen löytää. Ja äiti oli taas ihan onnesta soikia...

Ryömitty on tänään jo aika pitkiäkin matkoja. Kiukku kyllä meinaa herkästi tulla, haluais vissiin nopiammin edetä. Meidän neiti on vähän tuollaista kaikki tänne heti tyyppiä. Keittiön laatikoita on avattu ja suljettu ja avattu... Ja taputus on tosi kivaa yksin, äidin käteen ja pöytään. Sitten meillä on uusi leikki: kun kysyn missä lamppu, tyttö alkaa hymyillä leveästi ja katsoo keittiön lamppua. Tämä siis toimii vain keittiössä.

Mutta tosiaan, tuollaisen " hiljaisen" jakson jälkeen tyttö oppii joka päivä jotain uutta ja se näköjään menee myös uniin. Viime yö oli todella levoton. Kävin laittamassa tuttia ja ottamassa jalkoja pinnojen välistä ym. Mutta ihanaa oli, kun hän antoi minun nukkua 8.30 asti kuitenkin aamulla. Ja virikkeitä pitää olla hirmuisesti. Ollaankin nyt kuljettu rattaiden kanssa ulkona aika paljon ja puhallettu saippuakuplia. Alkaa pää käydä jo tyhjää tästä kaikesta miettimisestä. No, kohta hän konttaa ja keksii virikkeet ihan itse!

Semmosta meille tänään!

Millonkohan tämä kuumuus loppuu? Meillä on ikkunat, ovet ja kaihtimet tiukasti kiinni. Pitääköhän naapurit meitä jotenkin outoina? Onneksi yöllä on ulkona aika viileää, niin saa sentään nukutuksi ikkuna raollaan. Ja typy on saanut päikkäritkin nukkua sisällä. Millon se syksy oikein alkaa??

Nyt on tyttö väkisin pungertanut itseään liikeelle. Hitaasti ja tosi pieniä matkoja, mutta oikeesti voin sanoa että liikkuu! Ja toinen uusi taito on käsien taputtelu. Sitä on kiva harrastaa, kun tulee mukava ääni. Ja nyt uusien taitojen myötä on tuo huutaminen ja kiljuminen jäänyt hiukka vähemmäksi. Ryömiessään hän kyllä murisee, on vissiin niin kova homma...

Istuen on kiva leikkiä. Makoillen lelut on ihan tylsiä, mutta kun nostan tytön istumaan niin johan juttu lentää ja lelut heiluu. Hän ei siis itse vielä nouse istumaan, mutta pysyy istumassa tosi hyvin.

Muutenkin tuollaista tättättää ja mammammaa keskustelua meillä käydään kovasti.

Kaksi yötä vielä ja sitten lähden miehen kanssa kaksin risteilylle. Pelkään etukäteen millaista ikävää poden koko reissun. Toisaalta järki sanoo että lapsella on kaikki hyvin ja tämä tekee hyvää koko perheelle. On vaihtelua niin itselle, kuin lapsellekin nähdä muidenkin naamaa. Mutta mitäs se sydän sitten sanoo? Eikä sieltä lähdetä niin vaan hakemaan murua kotiin. Pakko kait tämäkin on joskus kokea!

Mutta nyt taidan vaihtaa yöpaidan t-paitaan!

Mukavaa viikkoa!

Tähti ja tyttö kohta 8kk

On ollu oikein kiva ja touhukas päivä. Miehen isä tuli aamulla junalla vierailulle ja lähtee takaisin tuossa iltasella. Tein Miljalle sosetta pakkaseen ja keittelin ihanaa ruokaa meille aikuisille. Olen pysynyt nyt aisoissa syömisen suhteen ja kävin melkein tunnin lenkilläkin tuossa kuumuudessa. Ja kotikin on nyt ihan kohtuullisen siistin näköinen. Viime viikolla sain kunnolla siivottua ja kovasti olen pitänyt nyt huolta, etten jättäis tavaroita joka paikkaan lojumaan, että järjestys säilyisi pitempään. Tällä hetkellä siis ihan pirteä mieli. Pari viikkoa sitten olin ihan älyttömän väsynyt. Nyt olen kyllä saanut oikein hyvin nukuttua ja yrittänyt keksiä tekemistä ja ajatella positiivisesti. :D

Milja-raukka ei tajua eteenpäinmenemisestä vieläkään mitään. On varmaan puolitoista kuukautta peruuttanut ja noussut konttausasentoon, mutta ei eteenpäin... Nyt on alkanut istuma-asennossa vaihtamaan suuntaa ja menemään siitä konttausasentoon. Mutta ei eteenpäin :D Ääni on todella kova, kun lelut vaan karkaa kauemmas ja kauemmas...

Mutta tässäpä tämä tältä erää. Jatkan kahvinjuontia ja keksin Miljalle jotain tekemistä. Jakselkaa!

Äippä ja Milja 7kk9pvä

Mies on ollut lomalla tämän viikon, ja tuntuu että on vielä kiireisempää kuin yksin ollessa. Toki on ollut kaikkea ohjelmaakin, lauantaina käytiin häissä (muksut osas olla tosi hienosti kirkossa, kyllä olin ylpee!), sunnuntaina haettiin grilli, eilen vietiin auto huoltoon ja vielä rakennellaan terassia.

Niklas kans osaa jo katsoa lamppuun, kun kysyy missä lamppu. Ja nyt on alkanut nostaa käsiäänkin kohti lamppua. Ja eilen vilkutti ekaa kertaa! Ja näköjään suuttuu nykyään, jos ei pääse siskon huoneeseen. Nea laittaa huoneensa oven kiinni, jos haluaa leikkiä rauhassa tai leikkii pikkutavaroilla, ja siitäkös pikkumies vetää herneen nenukkaan.

Eikä meilläkään vaipanvaihto ole enää helppoa. Joskus pysyy aloillaan, kun antaa jotain tosi mielenkiintoista tutkittavaksi, mutta yleensä väännetään ja koitetaan lähteä pakoon. Housuvaippoja olen käyttänyt jonkun aikaa, mutta ei niitäkään kauhean helppo ole pukea.

No niin, ajatus katkes taas, piti hoputtaa isäntää lähtemään parturiin. Oli taas unohtanut itsensä, kas kummaa työasioihin keskellä lomaa, murrr! Taidan siirtyä kotitöiden pariin, tytöllä on joku leikki meneillään ja Nikuli nukkuu.

T:Emppu ja Niklas kohta 8kk

meillä ei kukkaa ja lamppua tunneta(joita näytän aina keittiössä) mutta kellon tuntee ja nimenomaan vain MUN RANNEKELLON=)

Juho tykkää sitä räplätä ja oon aina sanonut että se on kello ja jos mun käsi Juhon lähellä ja kysyn missä kello?Hymy leviää pojan kasvoille ja se koskee mun rannekelloon=)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat