Vierailija

kauanko kestää että paikat normalisoituu, vai jääkö oikeasti löysemmäksi? entä koska voi jo harrastaa sänkypuuhia, kuin nopeasti? tuntuuko seksi alapäässä kuin ennenkin vai kestääkö että tunto palautuu?

Kommentit (8)

Synnytyksestä (norm. alatie) oli kulunut n. 5 viikkoa kun aloitimme yhdyntäkokeilut. Jälkivuotoa oli vielä jonkinverran...Reilusti liukkaria mukana ja varovaisesti edettiin saunassa ollessa ;)

Synnytyksessä minulla " halkesi" toinen pieni häppäri (kätilö ei tajunnut ommella takaisin yhteen) ja siihen kohtaan sekä muihin ulkoisiin arpiin sattui ensimmäisillä kerroilla jonkin verran...eli varoivaisuutta ja runsaasti liukkaria tarvitttiin piiiitkään.

MIEHENI MIELESTÄ PAIKAT TUNTUU AIVAN SAMANLAISILTA ennen ja jälkeen synnytyksen, EIKÄ MITENKÄÄN LÖYSILTÄ...en ole erityisemmin jumppaillut koskaan. Emätin kun on venyvää mutta myös palautuvaa kudosta.

Olisko miehillä jonkinlainen kammo ja väärä ajatus siitä, että synnytys " pilaa" paikat??? ...tai en mä tiiä, voihan joillakin sitten löystyäkin???

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Yleensä sanotaan, että seksin voi aloittaa, kun jälkivuoto on loppu. Toiset neuvoo odottamaan jälkitarkastukseen asti. Itse sen parhaiten tietää, että koska tuntuu siltä, että on valmis. Ja jos vuotoa on, niin muistaa pitää puhtaudesta huolta.

Puoleenvuoteen ei oikein psytytty edes harrastamaan seksiä, kun mun alapää oli niin tiukka ettei sissään mahtunut. Pikkuhiljaa siitä onneksi venyi, kun käytettiin likukasteita ja edettiin varovaisesti. Mies oli ihan ihan ihmeissään, kun luuli " venyvän" eikä tuntuis enää " miltään" . Mutta seksi olikin sitten puolen jälkeen parempaa kuin ennen ;)

itse en esim saanut edes tamponia sisään koko imetysaikana - no en tiedä jos liukkarilla olisin koittanut - sattui niin tajuttomasti.

Paikat olivat kuitenkin sillä lailla väljentyneet, että lihasten puristus tuntui heikommalta kuin ennen raskautta, vaikka siis mikään ei tuntunut sisälle menevänkään.

He palautuvat synnytyksestä ihan normaaliin tiukkuuteen tekemättä yhtään mitään. Useimmat tarvitsevat jumppaa päästäkseen takaisin entiseen piukkuuteen. Ei lantionpohjanjumpasta ole paljon vaivaa. Kuulat sisällä kun kotiaskareita puuhailee, niin on jopa tiukempi kun ennen synnytystä. Niin ainakin allekirjoittaneelle on käynyt.

Tuntokin on parempi ja iso O irtoaa jotenkin helpommin yhdynnässä kuin ennen.

Esikoisen synnytyksessä tehty iso eppari on kipeä n.4 päivää ennen kuukautisia. Silloin en halua seksiä. Muiden naisten en ole kuullut kärsivän vastaavasta???

T. Äiti ja kakrut 2.5v ja 10kk

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat