Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

ja vieläkin sydän pomppas kurkkuun, vaikka siitä on jo aikaa tosi paljon...

Kommentit (20)

Minä näin viime talvena nuoruuden rakkauteni ja todellakin sydän pompahteli ja kasvoille nousi puna ja vielä illallakin mietin häntä nukahtaessani =))

Kiva etten olekaan ainoa " hassahtanut" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mahanpohjassa tuntuu se sama tunne kuin silloin vuosia sitten. Olis ihana tavata ja jutella mitä elään kuuluu, onko lapsia jne... ihan kaverina, vaikka väristykset varmaan itellä tuntuiski jos nähtäis.

Minä kans tapasin pari vuotta sitten, ja kättelyssä huomasin miten vuodet ovat tehneet tehtävänsä.

Ei sitten kertakaikkiaan mitään puhuttavaa..

Ei oltukaan liki 10 vuoteen nähty mutta nyt tänä kesänä parikin kertaa ja oikein itsekin hämmästyin miten edelleen tuli se sama fiilis! On pyörinyt mielessäni nyt kesällä enemmän ja vähemmän aktiivisesti.

Sanoin " moi" . Sitten vaan katseltiin toisiamme hetki epäuskoisen hymyillen naurahdellen. Sitten jotain " asutko säkin nykyään täällä" tyylistä ihan hetki... sitten tiemme erosivat.

;)

minäkin tapasin sattumalta viime vkolla ensi rakkauteni.

Siitä on jo reilusti yli 20v aikaa.... Halattiin.... Ja mä punastelin ja sekoilin sanoissani kuin joku teini-ikäinen. Sai mut tosi hyvälle tuulelle; hymyilin koko loppu päivän.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat