Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Näyttävät olevan aika edullisia, mutta miten on laadun laita? Pitäisi ostaa lapsille syksyksi vähän täydennystä ja itsellekin ehkä. Onko kenelläkään kokemuksia ko. vaatemerkistä (Keski-Euroopassa)?

Kommentit (8)

Minä ostan paljon kampetta lapsille just C&Asta. Hinta-laatusuhde on paikallaan. Hyvin ovat kestaneet juuri sen aikaa kun mahtuvat päälle.

Itselleni ostelen sieltä housuja ja paitoja. En viitsi tavallisista farkuista yli 40 ¿ maksaa kun käyttötarkoitus on leikkipuistoretket lasten kanssa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Aikuisille myytävät on aika karseita (kuosia ja sen näköisiä, että tissejä ei erota mahamakkaroista kun päälleen vetäisee :)...) ainakin alakerran rekeillä, mutta ehkä toisella osastolla on myynnissä jotain nätimpää. Olen painanut aina suoraan lastenosastolle.

Ajattelin juuri samaa: miksi maksaa farkuista tolkuttomasti, kun käytän niitä tällä hetkellä pääasiassa leikkipuistossa. Näin C&A:ssa yhdet kivat, jotka maksoivat 29 ¿. Huomenna siis ostoksille :)

terv. Luxemburgista!

Minä olen ostanut C&A:lta vaatteita sekä Saksasta että Espanjasta ja ihan hyviä arkivaatteita tuntuvat olevan. Olen ostanut myös itselleni aikuisten vaatteita ja nekin ovat ajaneet asiansa oikein hyvin.

Ovat ihan ok. Koot ovat ehka himpan pienempia kuin suomalaisissa vaatteissa, eli kannatta kokeilla takkeja etc. jo kaupassa jos pystyy;) Aika paljon loytyy myos polyesteria heidan vaatteistaan, eli katsohan tuoteselosteetkin - itse ainakin haluan, etta lapsosilla on puuvillaa iholla.

Ostettu joskus VUOSIA sitten Lontoosta. Se on sellainen " perusvaate" , tummansininen ja aika neutraalin näköinen arkivaate. Oli ainakin tosi hyvä ostos, pidetty tosi paljon monta vuotta ja pesty monta kertaa, ja se on edelleen ihan moitteettomassa kunnossa. Miehellä on paha tapa sulloa taskut täpötäyteen tavaraa; lompakko ja puhelin ja tupakat ja purkkaa ja avaimet ja papereita...eli kaikissa takeissa aina taskut venähtävät nopeasti aika karsean näköisiksi. Mutta tämän takin taskut ovat pitäneet kummasti kutinsa, ihme sen hintaiseksi vaatteeksi.

Minulla myös kokemusta C&A:n vaatteista ja hyviä ovat.

Ei nyt varmaan ihan huippulaatua, mutta käyttövaatteiksi oikein sopivia. Ei kun shoppaamaan vaan ; )

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat