Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tulipa vaan tuosta salaisuusketjusta mieleeni. Minä nimittäin tiesin että mieheni oli melkoinen " häntäheikki" , mutta yllätyksenä tuli totuus kuitenkin. Silotellunkin version mukaan kumppaneita lienee ollut lähemmäs sata (joo hän on muusikko ja naisia riittäisi).

Sivut

Kommentit (88)

Vierailija:

Lainaus:

Minä ihmettelen suuresti miten ihmiset on vielä sen ihmisen kanssa jolle on menettänyt neitsyytensä? Oletteko noin kokemattomia??? Huh huh.. Kyllä mua pelottas se, että jompi kumpi haluaiskin kokeilla toista. Ihan vaan siksi et tietäs mitä se sit voi myös olla, siis seksi!

Itsellä kyllä on ollut muita, mutta miehellä siis ei. Nuoria oltiin kun yhteen päädytiin, hän 19 ja minä 18. Ei minusta nyt sen takia erotakkaan kannata, että pääsee muita naimaan;)

Asiasta on kyllä puhuttu, että ymmärrän hyvin jos miehelle jossain vaiheessa ihan uteliaisuudesta tulee halu käydä vieraissa. Että sitten ottaa asian puheeksi, todennäköisesti kokeilun sallisin koska en koe että se olisi minulta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tiedän varmasti ainakin neljä, mutta veikkaisin jotain 10-20. Jostain ihme syystä emme ole koskaan avanneet aiheesta keskustelua. Puhumme kyllä ex-seurustelukumppaneista ihan avoimesti, mutta muita panoja ei ole käsitelty.

Mutta on niitä enemmän. En oikein usko, että noita taitoja on opittu pelkästään ex-vaimon ja minun kanssani ja mies on itse joskus sanonut, että hänellä oli ennen avioliittoaan kausi, jolloin " oli paljon naisia" . En halua tietääkään, ei se kuulu minulle mitä on ollut ennen minua. Ei hänkään tiedä montako minulla on ollut enkä tiedä kehtaisinko tunnustaakaan.

En missään tapauksessa haluais kokeilla ketään toista miestä. Mieheni on ihana, rakastan häntä päivä päivältä enemmän ja välillä ihan rakastun häneen uudelleen. En usko miehenikään kaipaavan muita naisia. Ja näin hän on minulle myös sanonut, eikä minulla ole mitään syytä epäillä sitä. Yhdessä on oltu jo 20 v.

Eli ihan ok määrä, tosin laatu vaihteleva.. (osan tiedän/tunnen)

Pahinta se, että saldo on lisääntynyt kahdella tässä meidän yhdessäoloaikana........... :( :( :(

mutta joskus on lipsauttanut jotain, joten epäilen että paaaaljooon.

Minä olen ainoa joka on esitelty vanhemmille ja vieläpä hyvin nopeasti. Kosi jo 3 viikon jälkeen. Vuoden sisällä naimisiin. Että kai olen sitten se oikea..

useampia kymmeniä on ollut ennen avioliittoa ja muutama hoito vielä avioliiton aikanakin (joita en ole saanut todistettua eli miestä en ole saanut kiinni, mutta naisen vaisto on kyllä aina oikeassa)

Nyt miehellä jo sen verran ikää ettei ole naisista enää pelkoa :)

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat