Seuraa 

Oletteko te muut hankkineet ko levyä? Itse kuuntelin sitä esikoista odottaessani ja nyt tuli mieleen, että voisin tilata itselleni (viimeksi lainasin kaverilta). Tein hintavertailua, ja halvimalla levyn näyttää saavan mammaksilta www.mammaksi.fi (vinkiksi ettei muiden tarvi käyttää aikaa vertailuun). Hinta on 24,5 e ja postikulut sisältyvät hintaan.

Kommentit (12)

Hei!

JOs etum on jo ehtinyt hankkia, olen kiinnostunut CD:sä!! AP:lle tietysti etuoikeus jos haluaa ostaa =)

Onko muita CD:n kauppaajia???

-sykerö + pöppis h21

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta voin kertoa sen mitä muistan kahden vuoden takaa.

Levyllä oli ensin joku arviolta puolen tunnin puheosio jossa oli rentoutumisharjoituksia, oikeaa hengitystä, hyviä mielikuvia jne. Opetettiin mitä synnytyksessä kannattaa ajatella yms. Sitten tuli puolen tunnin rentoutusmusiikki. Minulla meni tosi kauan ennen kuin sain kuunneltua läpi sen puheosuuden, nukahdin AINA ennen aikojaan :D Oli siis todella rentouttavaa.

Tuolla esittelyssä sanotaan, että synnytykset ovat keskimäärin kaksi tuntia lyhyempiä niillä, jotka ovat opetelleet rentoutumaan! Kokeilemisen arvoista minusta ;)

Luulin ensin, että tuo on jotain hömppähömppää mutta tuon levyn on tehnyt synnytyslääkäri, psykologi jne.

jos joku haluaa, niin voin myydä tuolla samalla kympillä. Jos kiinnostaa, niin laita sähköpostia: m_arjo@yahoo.co.uk

Omasta mielestäni se oli hyvä levy, nautin sen kuuntelusta varsinkin jo äitiyslomalle jäätyäni eli viimeinen kuukausi ennen synnytystä.

Marjo

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat