Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sivut

Kommentit (40)

valitsen huolella kortin ja postimerkin ja kirjoitan korteista, päivänkulusta tai ihan vaan yleistä, mihin surkea enkkuni riittää

Mieheni mielestä olen hassu, kun nään paljon vaivaa korttejen eteen

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jättää lähettäjälle viestin jos kortti mieluinen. ja näistä vastaanotetuista korteista saat myös tiedon sähköpostiisi.

ja samoin kun itse saat kortin, käyt kuittaamassa.

ap

Vaikka itse lähetät aina kortit ja käyt merkkaamassa saamasi kortit nettisivulla, et välttämättä aina läheskään saa itse korttia takaisin.

Sitten vartot taas pitkään, josko jotain tulis.

Itse olen ollut mukana vuoden alusta asti ja saanut kortteja lähinnä Amerikasta, Canadasta ja Belgiasta.

Lähettänyt olen mm. Jenkkeihin (Useita, Hawaiita myöten),Tsekkeihin ja nyt lähtee Brasiliaan.

Onnea kortteiluun. On tämä ihan kivaa, mutta ei postcrossingkaan aukottomasti toimi.

Onnistuin siis rekistöröitymään, mutta miten voin siis määritellä millaisia kortteja haluaisin?

Ja miten siis toi lähettäminen ja vastaanottaminen tapahtuu? Voisiko ap tai joku muu vielä neuvoa, siis vääntää rautalangasta. Kiitos jo etukäteen.

tai lähettää eläinkortin ja kirjoittaa mitä tänään tapahtunut.

ap

ei ole pakko toivoa mitään vaan jää innolla odottelemaan mitä tulee, lähettäjä kuitenkin viime kädessä itse päättää mitä lähettää

ap

puoltoista kuukautta olen harrastanut.

Toinen tuli ruotsista :) ja toinen uudesta seelannista.

tässä samalla harjaantuu myös englanti.

Ja ajttelin että lähetän 4-5 korttia kuukaudessa, niin ei edes paljon maksa.

ap

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat