Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Aktiivisempaa uutta viikkoa kaikki heina-joulukuuhun toiveensa tahdanneet haaveilijat!!!

Sivut

Kommentit (29)

pahoittelut negasta tepa05, ei muuta kun pää pystyyn ja kohti ens kiertoa.

tosiaan on vähän hiljaista ollut täällä syystoiveissa. itse olen aktivoitunut lähinnä kesäkuisissa kirjoittelemaan, vaikka tätäkin pinoa luen lähes päivittäin. täytyy parantaa tapojaan.

ON: eilen tuli täti kylään ja niinpä ensimmäisen luomukierron pituudeksi tuli 25. nyt sitten jo malttamattomana odottelen ensi viikkoa. hih.

onkos meillä ketä piinailemassa tällä viikolla? tulkaas kertomaan tunnelmista ja tuloksista sitten!

LEVINIA juu, niin mun annettiin ymmärtää että 3 kk on aika " lyhyt" aika odotella ekoja menkkoja pillereiden jälkeen. Että sit yleensä toki lähdetään Teroilemaan mut ei oikeastaan ennen. Mut en sit tajunnut lähteä kyseenalaistamaan sitä että MIKS hitossa NIIN PITKÄÄN pitää odotella. En jaksais uskoa mihinkään hormoneiden tasaukseenkaan..

Toki lekuri oli positiivisella mielellä sen suhteen että kaikenlaisia ihme nipistelyjä ja päänsärkyä ja kaikkea mulla on ollut, että hyvä merkki kun on ollut JOTAIN tuntemuksia, ja niitä pieniä tihutteluitakin.

Toki mä kyllä mietin että jos tryygäsis yksityiselle puolelle gynelle, mahtaisko ne mukisematta kirjoittaa jo Terot. TOISAALTA taas, en haluais heti taas ryhtyä popsimaan hormoneja kun just yksistä eroon pääsin.

Niin, suo siellä, vetelä täällä. Tee tässä sitten oikeita päätöksia.

Odottavan aika kun venyy ja paukkuu...

Hormonikiertohirviö Jushka, kp37

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sataa, sataa ropisee, tili tili tom. *lallalaalaaaa*

Joo, täällä on varsin epävakaa keli ollut nyt jo muutaman päivän. Syksy. Sitähän se on. =/ Ei vaan millään haluais luopua ihanasta kesästä, mutta minkäs teet.

Itsekin olen ollut aktiivisempi tuolla toukokuisissa ja nyttemmin aloittelen myös kesäkuisia. Täälläkin kyllä käyn kurkkimassa mutta ei jotenkin ole vaan tullut kirjoiteltua.

TEPAlle pahoittelut tädin paikalle kurvaamisesta.

HELTSYlle taas onnittelut samasta asiasta, tiedän että olet sitä odottanut.

Omaa napaa:

Elämä on YHTÄ PIINAA. Eli menkkoja odotellaan kovasti, ei vaan näy eikä kuulu. Eikä plussaakaan tule. Kolme testiä kolmen viikon aikana ja nega, nega ja nega. Ei haamun haamuakaan, edes roskis-sellaista. =/

Kierto siis venyy ja pitkittyy, saas nähdä kuinka kauan tässä pitää odotella että tätipunainen vapauttaisi tästä piinasta ja pääsis taas yrittämään bongata ovista. Tai toisaalta sitähän mä teen koko ajan, kun en tiedä miten pitkäksi tää kierto venyy. Paska, ihan suomeks sanottuna.

Just juttelin meidän ehkäisyneuvolalääkärin kanssa täällä töissä ja hän oli sitä mieltä että jos ei lokakuun puoleen väliin olen menkat tulleet, sitten laitetaan keltarauhaset päälle (onks ne sit niitä Teroja?) ja saadaan ne menkat alkuun ja katsotaan sit mitä sit tapahtuu. Plääh.

Mut toivon ettei tarttis sinne saakka odotella, että ne menkat nyt lähtis käyntiin tässä piakkoin.

Jushka, epätoivoinen kiertolaskuri 37

Onnea pikku-tyyppi haaleasta viivasta. Se voi hyvinkin olla jo jotain..

Hyvä juttu Levinia, jos ne tädit sieltä tulisvatkin pian.

Nyt menossa kp 2 eli täti tuli eilen ja oli ihan mukavaa. Sillä se tarkoittaa, että enää kahdet tädin näiden jälkeen ja sen jälkeen alkaakin sitten yritys.. :) Kivaa.

Nyt täytyy vähän tehdä opiskeluhommia, vaikka ei yhtään nappaa. Jos ei ois opiskeluja, voisi jo yrittää.

Mukavaa viikonloppua!

Kyllä on hiljaista..Itsekin olen kirjoitellut enemmän tuonne Toukokuisten pinoon, kun siellä on useampia samassa vaiheessa meneviä..

Johan on Tepa05:lla jännät paikat!! Tulis vaan nyt ratkaisu suuntaan tai toiseen, ettei tarvis elää epätietoisuuden vallassa..Ja tietysti toivotaan, että siellä masussa alkais kasvamaan uusi elämä!!! :o)

ON: menossa kp20/28. Ovistestiin paukahti plussa kp12 ja ahkerasti pupuiltiin molemmin puolin plussaa. Viime kierrostahan olin tuntevinani jotain " oireita" (lievää pahoinvointia ja selkäsärkyä) ja kun en raskaana ollutkaan, päätin, että tästä kierrosta en oireita niin helpolla usko.. Toiveikkaana kuitenkin ollaan, kun oviskin on bongattu!! Eilen rintoja kihelmöi jotenkin hassusti, tiedä sitten mistä sekin johtui..Viikon päivät tässä pitäisi vielä jännäillä..

Kirjoitelkaahan kuulumisia, Syystoiveet!!

Varsinkin, kun olen käynyt tänään useita kertoja täällä.. ;) Tepalle: voihan olla, että hedelmöitys oli tapahtunut, mutta jokin muu esti sitten kiinnittymisen. Hyvä, että olo alkaa normalisoitua.

Mukavaa viikonlopun odottelua!

nyt alkaa vointi olla menossa entistä kohti ja mietinkin tässä että oisko tää koko juttu voinu olla semmonen että hedelmöitys ois tapahtunut mutta ei ollu elinkelpoinen yksilö ja mun elimistö sattus reagoimaan HERKÄSTI näihin juttuihin..oireethan alko esikoiseltakin todella varhain ja muita raskauksia tai keskenmenoja mulla ei oo..ihmetyttää vain muuten että miten tämmönen on yleensäkkin mahdollista?

peukkuja pidän teille joiden menkat ei oo vielä alkaneet!!!

Oli kiva lukea että haaleasta voi uskaltaa jotain odottaa.. Kun ite testasin haalean viivan ja en usko todeksi.

Olo niin sekasin etten osaa kirjoittaa muuta.. Huoh hih.. Kääk..

vieläkin kuvottavaa oloa, ei niin voimakkaasti ku oli mutta kuitenkin ja alamahassa painon tunne, ärsyttävää ku ikinä koskaan aikaisemmin ei ole kierto ollu seksin eikä tämmöstä olotilaa ole ollut ku silloin ku esikoista odotin. Ahistaa jo valmiiksi tämä kierto jos tässäkin on 2viikkoo tommosta ällötystä niin ei kestä pää tätä...ARGH..

tulipa taas omanapanen viesti mutta ajatukset on nyt ihan sekasin!!

kaikenlaista tässä tulee mietittyä mutta edelleen toi alamaha tuntuu kipeältä ja ihan selvästi kohtu on suurentunut, ällö olo on jo helpottamaan päin, mutta mietin vain että mistä toi kohdun isontuminen voi johtua(ei muissa kierroissa oo tommosta ollu)auttakaa hyvät ihmiset, ku vois vaan unohtaa koko asian...

Tuutupiin viesti pistikin taas aivonystyrat toimintaan -harmi vaan! Kun olin jo ' valmiiks' pettyny, niin nyt kuitenkin jossain syvalla sytammessa toivo nostelee paataan...

Makin tein negan kp 31-ei viela tatosia/ tein negan myos kp 35, ei viela tateja... hhmm... Tosin paatinkin etta oottelen kp 38 asti ennen laakariin menoa, joten tuokin menee nappiin. Kauemmin en viitti odotella kun terot tuo avun tuohon juttuun helposti.. Tosin km:n jalkeen ei mulla oo ollu ns. luonnollisia menkkoja kun naa viime kertaisetkin autettiin teroilla... Argh kun arsyttaa.

- levinia kp 36-

Hiljaista on, juu, ollut. Myönnän kyllä itsekin, ettei kovin aktiivisesti ole tullut kirjoiteltua.

Kylläpä Tepa05:lla on ollut piinaa. Ja pahoittelut, että täti sitten kurvas paikalle. Aika jännä, että sulla oli ihan selvät raskausoireet ja aika voimakkaanakin ja sit kuitenkin kävi näin. Kurjaa! Mutta nyt uudella innolla uuteen kiertoon, vai mitä?!

Onkos meidän pinossa tällä viikolla piinailevia??? Kädet ylös, nyt!

Meillä on miehen kans ollu nyt aika useinkin puhetta kakkosesta... ja päätyneet siihen, että marraskuussa jää ehkäisy pois. Sehän tarkoittaa sitä, että tässä ois enää 2-3 menkat... sit ne vois jäädä tulematta. =)

Mua vaan mietityttää kovasti, kun mulla on tota ylipainoo... =( Tiedän, että olis tosi hyvä, kun saisin pudotettua sitä. Mutta painonpudotus on kuitenkin aika hidas prosessi ja vauvakuume tosi kovana... No, jos nyt yrittäisin edes tonne marraskuulle, jos sais edes muutaman kilon pudotettua, olis sekin parempi kuin ei mitään.

Mä oon nyt muutaman kierron aikana huomannu ihan selkeesti oviksen. Yhtenä päivänä kp 12-15 välillä mulla on alamaha tosi kipeenä, juilii kuin ois menkat tulossa. Ja valkovuotookin on ennen sitä reilummin. Seuraavana päivänä olo on ihan normaali. Ennen tytön syntymää en muista, et näin selvästi oisin huomannu ovista. Aika jännää! Mietin, et voikohan raskaus ja synnytys jotenkin vaikuttaa oviksen tuntemiseen vai olenko vaan liikaa lukenut tätä palstaa ja tullut tietoisemmaksi oviksen merkeistä?! ;)

Täällä Kanta-Hämeessä on harmaata ja sateista, syksyistä siis! Ja mittarissa lukema 15,5 astetta. Ja mulla KESÄlomaa vielä ens viikko! Mieli on kyllä ihan lomafiiliksessä, vaikka sää on syksyinen.

Mukavaa viikon jatkoa!

T. Sanjuska

voi siskot tää on mielenkiintoista. Menin aamulla sinne verikokeeseen ja sen tulos oli nega, ja sit alkokin ahistamaan että mistäs nämä oireet nyt sit johtuukaan. Tilasin yksityiselle lääkärijan(yleislääkäri) kyseli ja ihmetteli ja teki tutkimuksen, ei vuotoa havaittavissa ja tuumi että näillä oireilla sun pitäs kyllä raskaana olla, kävi juttelemassa heidän gynen kanssa joka lups mut sit ylimääräisenä ottaa. Ja sit sinne gynelle, noh hän ultras ja arvatkaaps mikä oli lopputulos.....piina JATKUU siis niin uskomatonta ku tämä onkin niin ei oo vieläkään selvillä. Gyne sano että kohdun limakalvo on hedelmällinen ja kovin paksu mutta hän ei osaa sanoa että onko siihen just kiinnittymässä joku vai alkaako menkat. " pvn päästä sano että jompaakumpaa tapahtuu *huoh* terolut kuurin sain että jos edelleen negaa testi näyttää niin otan sen kuurin ja saan hormoonit tasottumaan...voi kökkö että kaikkee voikin olla...jännitystä meillä siis vielä riittää, tänään kp 29/28

koittakaa jotain kirjoitella; vaikka minkalaista saata pitaa teitin nurkilla talleen syyskuun alussa!

Meilla ulkomailla on viela loppukesan rutistusta; oisin jo viileeta( se meinaa n. +22; mutta paivisin kohoaa aikas tarkkaan kolmeenkymppiin! Viela pitais kerran tulla helteet ennenkuin ' siirrytaan' tosisyksyyn!

Omaan napaan kuuluu just sita samaa kuin eilenkin; kp34 elellaan ja ihmetellaan...

Jushkalle ' ihmettelyt' etta antavatko sun odottaa VIELA kuukauden josko tulis tadit? Ma meen taalla ens perjantaina gynikselle, antaa sitten terot etta tatoset tulis, kun nain km:n jalkeen tuntuu viela hormoonit yksinaan olevan hiukka hukas!!? Mullakin tanaan kp 35 ja tein toisen nega-testin...

Ei sen puoleen kolmosen jaljilta mul oli sama juttu, kuukaudesta toiseen ei vaan tarpanny (ikaerokin venys 4 vuoteen kolmosen ja nelosen valis) ja sitten lekurilla kaydessa antoi heti terot ja tatoset tuli 10 pv paasta ja clomi-reseptin, jota en ehtiny syomaan kun olin jo raskaana!

Nyt toukokuisessa raskaudessa oli sama juttu, soin yhden clomikierron ja tarppas; tosin se meni kesken mutta ainakin raskauduin...

Eli kun menet lekurille pyyda heti clomit myos apuun, ei siina tarvii vuostolkulla juoksennella lekurista toiseen...

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat