Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (10)

Lähinnä muutama kehystetty mustavalkokuva Pariisista (vuosilta 1925 ja 1950). Liikkeestä ostetut ei siis itse otetut:-)

Keittiössä yksi sukulaistaiteilijan tekemä öljyvärimaalaus. Olohuoneessa äitini lapsuuden perheen perhepotretti (mustavalkoinen) kehystettynä sekä pari kehystämääni lasten tekemää tipukuvaa.

Eteisessä on pari litografiatyötä (toinen on lahja, toinen antikvariaatista) ja pari kehystettyä mustavalkoista maisemavalokuvaa entisistä kotikaupungeistamme (en muista, mistä ostettuja, mutta ei siis itse ottamiamme, vaan historiallisia valokuvia).

Olohuoneessa on pari lahjaksi saatua puista afrikkalaista naamiota tms. (huoh, mitäköhän niille tekis) ja muutama ikoni (suomalaisesta luostarista ja Kreikasta).

Keittiössä on seinällä vaan avohylly, jossa koristeena vanhaa keittiökrääsää (kirppareilta ja isomummolta) ja 30-luvun kankainen kalenteri. Ajattelin kehystyttää pari vanhaa, mielestäni tosi hienoa kuvallista pellavaliinaa sinne seinälle...

Makuuhuoneissa ei oikein ole mitään kummempaa seinillä. Meinaan aina välillä laittaa itsetehtyjä taikka matkoilta osteltuja tauluja, mutta en ole viitsinyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

perintönä on kulkenut suvussa (vaari oli taidemeklari aikoinaan).

Muuten on aika vähän mitään. Yksi ystävän maalaama öljyvärityö, sitäkin rakkaampi kun ko. ystävää ei enää ole.

Vanhimman tytön huoneen tapettia ei näy ollenkaan, kun seinä on vuorattu julisteilla, valokuvilla, lehtileikkeillä. Olohuoneessa on vanhimman tytön maalaamia tauluja, muissa huoneissa pienempien lasten taideteoksia.

Omaa ja lastemme taidetta. Maalauksia, piirustuksia, keramiikkaa, askarruksia.

Pyh oikeasti arvokkaalle taiteelle sanon minä. Se on ihan se ja sama, maksaako taide tuhansia euroja vai ei mitään. Kumpi tahansa voi olla kamalaa tai kaunista katsottavaa.

ja grafiikkaa. Olen ostanut maalaukset siksi, että ne sopivat sisustuksemme värimaailmaan ja ovat muutenkin minusta kauniita.

En laittaisi seinilleni tauluja, joista en oikeasti pidä, vaikka olisivat kuinka arvokkaita, vaan myisin ne. En myöskään pidä ns. sisustustauluista, jota saa ostaa vaikka IKEAsta ja joita on sadoilla muillakin ihmisillä. Pidän uniikkiteoksista. Niitä ovat myös lasteni tekemät maalaukset, joita meillä myös on kehystettyinä tauluiksi.

Muutama kylämaalarin työ, eivät mitään arvokkaita. Sitten meillä on älyttömäti kelloja, joka huoneessa ainakin kaksi, 12 kpl yhteensä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat