Seuraa 

Ajattelin kysellä, että mistä tunnistatte oviksen?Täällä on paljon puhuttu limoista, mutta olisin kinnostunut, millaisia muita oireita teillä on?

Itselläni on valtavan kovat toispuoleiset kivut.Jossain viestissä joku mainitsi, että kivut ajoittuisivat ennen ovista,eikä siten olisi tarkka munasolun irtoamisajankohta..Tietääkö joku jotain tästä asiasta? Aiemmat lapsemme ovat saaneet alkunsa juuri tuona " kipupäivänä" , joten uskon kyllä vahvasti sen olevan ovikseni.Mutta olisi mielenkiintoista kuulla, millaisia kokemuksia teilla muilla on...

Vivian

Kommentit (7)

Kiitos vastauksesta!En ole koskaan käyttänyt tikkuja, joten en ole testannut ajankohtaa.Olen vain luottanut siihen, että kipupäivän hommailut ovat tuottaneet tulosta.. ;) Taidan jatkaa samalla linjalla tässä kolmannenkin yrityksessä, eihän se toki haittaa jos vielä seuraavina päivinä vähän " varmistelee" ;)

Vivian

Oletko testannut ovistesteillä, että oikea ajankohta on vasta kipujen jälkeen?Kuinka paljon myöhemmin?En ole perehtynyt limoihin tai lämpöihin, kun kaksi edellista raskautta ovat alkaneet, kun on hommailtu kipupäivänä.....

Vivian

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hyvin samanlaisia kokemuksia tuntuu sinulla olevan kuin itsellänikin.Oviskipu vaan on selkeästi toispuoleinen ja aivan VALTAVAN kova kipu.Ajoittain jopa niin, että voin olla vain sikiöasennossa, kun pistää niin valtavasti.

Nyt täytyy vaan odotella, mitä tapahtuu.Tällä hetkellä juilii ja repii aivan oudosti alavatsaa, jomottaa niin että tuntuu ihan kunnolla!Toivotaan, että ovis tulisi vasta viikonloppuna, kun mies tulee reissusta!

Vivian

Kipua kestää muutamista päivistä viikkoon ja munasolu irtoaa vasta kun kivut loppuu eli onko sitten muasolun kasvu ja irtoamis kipuja? Sitten on se selkeä ovislima joka on melkein paras merkki ja lämmöt

Oon pulputtanut tästä samasta joka yhteydessä viime päivinä;) Kun minulla on juuri supertarkkailtu kierto meneillään ja jotenkin tarkalleen se meni näin:

Aluksi alkoi vetinen valkovuoto, joka kesti pari päivää. Sitten se alkoi sitkistymään ja muuttumaan munanvalkuaismaiseksi. Pari päivää munavalkuisen alusta pamahti ovistestiin mielettömän tumma plussa(olin testannut moooonta päivää aiemmin ihan tyhjää). Sinä iltana alkoi myös armoton jomotus alavatsassa ja seuraavan päivän oli samaa oviskipua, jota en osaa oikein kuvailla ja nyt sitä oli molemmilla puolin, ennen ollut vain toisella puolen. Limaa tuli vielä pari päivää. Rinnat tulivat kipeeksi positiivisestä ovistestistä kahden päivän kuluttua. Hirvittävä sex drive oli noin neljäpäivää, päivä ennen positiivistä testiä ja kaksi sen jälkeen. Nyt alkaa taas tuntua suht normaalilta:) Lämmöt enteilisi, että ovis oli päivä positiivisen testin jälkeen, mutta kuka oikeasti tietää irtosiko siellä mitään...

Mulle oli helpotus vaan huomata, että toimin niinkuin pitää. Onnea oviksen pongailuun!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat