Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (9)

miksi kaikki pitäisi olla samassa lehdessä? Ainakin Helsingissä saa ihan uudenveroisia lehtiä, yleensä vielä myynnissäkin olevia numeroita 50c-1e, kirppareilta. Ulkomaiset lehdet kannattaa tilata suoraan, ja maksaa Visalla. Ja kirjat on parempia kun lehdet, elämänkertoja suosittelen, ja oletko lukenut mahtavan opuksen, Anna Wahlgrenin Lapsikirjan? Itse ostan kirppareilta paljon lehtiä,ja Maailmanvahvimmat nallet ja NallePuhitkin ovat vain joitakin kymmeniä senttejä, on mukavaa kun kaikille on paljon uutta lukemista.

Miksi haluat lehtenä? Kirjana saa vauva/perhe asiat paremmin selviksi, koska lehdissä pitää juttu tiivistää minimiin.

Mulle lehti merkitsee hieman viihteellisempää asiaa ja kirja sitten asiallisempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Et kai vain ole yksi näistä älylläistä av-mammoista, jotka uskovat kaikki kuulemansa juorut ja vielä nielevät ne täysin pureskelematta;) Itse en moiselle tasolle aio asettua koskaan; muodostan mielipiteeni ihmisistä vasta tutustuttuani heihin kunnolla, siis henkilökohtaisesti, en lehtien välityksellä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat