Vierailija

Millainen olit ja miten toimit maanisen vaiheen aikana elämässäsi?

Kommentit (6)

Siinä vaiheessa lääkitys on tarpeen, jos alkaa olla uhka itselleen tai muille, jos masennusvaiheet ovat rankkoja tai jos esim maniassa pettää kumppaniaan jatkuvasti tms. Siis jos alkaa häiritä elämää.

Pelkään tasaisuutta. En oikein osaa kuvitella sitä. Miten maailmassa selviää, jos ei aina välillä

Lainaus:

tunne

kaikkea tällä tavalla? Jos ei joskus ihan oikeasti rakasta ihan kaikkea ja kaikkia joka sopukallaan? Ihmiset vetävät huumeita tunteakseen näin - en tahdo vetää lääkkeitä ollakseni tuntematta.

Harmi, ettei aina voisi olla näin, vaan tulee ne huonot puoletkin mukana.

3

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En juurikaan nuku. Unohdan syödä päivän mittaan, jos joku ei muistuta. Liikun paljon. Teen kymmentä eri projektia jatkuvasti, vaikka lopputulos ei hääviä olekaan - aloitan koko ajan uutta projektia ihan tosi innoissaan ja entiset jää levälleen. Saatan tahtoa seksiä monen monta kertaa päivässä (normaalisti muutama kerta viikossa on enemmänkin mun tahti). Teen tuhat ja yksi mullistavaa sisäistä filosofista oivallusta ja koetan selittää niitä innoissani ihmisparoille, jotka silmäilevät kummissaan, että varovaisesti myötäilevät, että joo niin onkin ihan tosi monta puuta yhdessä metsässä, joo... Itken ja nauran ja kaikki

Lainaus:

tuntuu

ihan mielettömästi ja maailman on aivan sairaan upea.

tosin en alota mitään projekteja, mutta maailma on ihana paikka ja rakastan kaikkia ketkä hymyn mulle suo. Pää kolmantena jalkana pitäis olla menossa joka paikkaan ja rahaa palaa niin paljon ku tilillä on katetta. Onneksi tuo rahantuhlaus on tasaantunut hoitojen myötä huomattavasti.

-2-

Vierailija:

Lainaus:

Millainen olit ja miten toimit maanisen vaiheen aikana elämässäsi?

maaninsen vaiheen aikana olen itkuinen ja masentunut. Välillä en meinaa päästä edes sängystä ylös. Pakko vaan lasten takia. Toisinaan olen joutunut soittaan miehen kotiin, kun en vaan ole jaksanut. Toinen puoli on se rähinä puoli. Raivoan ja rähisen ja perään pääsee itku. Onneksi nykyään nuo mielialan heittelyt ovat tasaisempia lääkityksen ansioista. Niitä siis edelleen tulee, mutta eivät ole niiin voimakkaita

En oikeen osaa paremmin kuvailla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat