Seuraa 

Eli ensimmäistä kiertoa olisin lugeja käyttämässä.

Ovista en ole vielä bongannut vaikka olen tikuttanut, kp13 menossa ja tikuttamisen aloitin jo ajoissa, no viiva vahvistui tasaisesti mutta sitten loppui testit kesken. Tosin minulla oli testejä, jotka kylläkin melkein vuoden vanhoja(en huomannut kun ostin ne), no ajattelin niillä testailla jos sattuis tomimaan. Viiva oli sit kuitenkin haaleampi mitä uusilla testeillä oli ja tänään myös sama juttu. En kuitenkaan usko oviksen vielä olleen ja uskon sen kyllä vielä tulevan, syön clomeja ja ovis aina 9-10 päivän päästä viimisestä tabletista ja nyt söin ne kp3-7 ja nyt kp13 menossa. Eli ovikseen olisi vielä pari päivää, mulla ovis aika myöhään ainakin kierron pituuteen nähden. Tilasin kotitesteiltä lisää testejä, ne voisi vielä keretä huominna tulla ja vielä näyttää jotain.

No kuitenkin sit oikein kysymykseen.

Eli voiko luget aloittaa liian aikaisin/myöhään, mitä haittaa jos liian aikaisin?

Jos en ovista bongaa niin voinko tehdä sillai et lasken siitä päivästä milloin ovis on yleensä ollut pari päivää eteenpäin ja sitten aloitan ne luget?

Lämpöjä vois tiesti mittailla, mutta oon nyt ollut flunssassa melko kauan joten varmaan on vähän nuhalämpöä, en tiedä voiko niihin luottaa.

Uskon kyllä et niissä testeissä oli jo jotain vikaa kun meni tosi kauan ennen kuin koko " näyttö" oli kastanut tai väri juossut eteenpäin. Sellaisissa testeissä joissa vielä on päiväystä niin kyllä paljon nopeammin kastuu ja väri juoksee. Eikä kontrolliviivakaan tullut yhtä nopeasti esille.

Kommentit (1)

En osaa sanoa mitä haittaa on jos luget aloittaa liian aikaisin. Voisin kuvitella että se voi jotain toimintoja vähän sotkea jos kroppaan tulee keltarauhashormonia liian aikaisin. Mihin tarkoitukseen sulle on määrätty luget?

Mulle on annettu aina hyvin tarkat ohjeet (clomien+inseminaatioiden yhteydessä) siitä että luget saa aloittaa vasta kolmantena päivänä oviksesta, mutta tätä palstaa lukiessa oon mielestäni huomannu että jotkut on aloittanu luget vähän aiemminkin.

Eli ikävä kyllä en osaa vastata kysymykseesi! Itse soittaisin lääkärille/hoitajalle ja varmistaisin asian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat