Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minulle laitettiin eilen mirena ja minä ainakaan en löydä,yllä, tunne jne mitään lankoja.

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

En tuntenut lankoja millään ja kävin yksityisellä, joka ei myöskään löytänyt niitä. Aamulla olin alavatsan ultrassa eikä mitään sielläkään löytynyt ja nyt sitten lähete sairaalaan ja siellä tutkitaan onko mennyt vatsaontelon puolelle.

vai oliko syysi mennä yksityiselle pelkästään se että et löytänyt lankoja?

eli yhteys gyneen, jos langat ei tunnu. Kyllä omat sormet pitäis riittää kohdunsuulle asti - jos ei, niin lantionpohjalihasjumppaa sitten vaan!

Lainaus:

Me kumpikin olemme etsimällä etsineet.

Kiitti, sä pelastit mun päivän =) Minä jo luulin että mikä vika mussa on ku en niitä löydä enkä tunne. Äskenki yritin "kaivaa" mutta p. askat sieltä mitään lankoja tuntunu ;) ku ois vähn pitemmät sormet tai jotain...

En tuntenut lankoja millään ja kävin yksityisellä, joka ei myöskään löytänyt niitä. Aamulla olin alavatsan ultrassa eikä mitään sielläkään löytynyt ja nyt sitten lähete sairaalaan ja siellä tutkitaan onko mennyt vatsaontelon puolelle.

Ja miehenikin tunsi yhdynnässä.

Joskus ne leikataan niin lyhyeksi ettei ne tunnu, joten ei mitään haittaa vaikkei tunnukaan, ehkä parempikin niin. Toki voi olla tosi hankala ottaa pois, kun saa sitten etsimällä etsiä niitä langan päitä ja se sattuu, mutta sinulla on 5v aikaa sopeutua...

olivat "langattomuus" ja alavatsakivut. Kierukan laitoin jälkeen olin aika kipeä ja ihmettelin, että ihme, kun kukaan ei valita, että on kipeä laiton jälkeen. Viikon oli melko hellänä ja sen jälkeenkin on tuntunut "vieraalle". Kierukan asettamisen jälkeen alkoivat kuitenkin alavatsakivut, jotka ovat pahentuneet näiden parin kuukauden aikana ja ovat selvästi toispuoleiset.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat