Vierailija

Päivät vielä keksin tekemistä kotona ja jaksan olla kohtuullisen hyvällä tuulella. Jos illalla ei ole mitään menoja, meinaan "tulla hulluksi" kotona. Ei mulla riitä tekeminen. Keksikääpä virikkeitä.

Kommentit (9)

No jaa. On sulla ongelma! ;)

Ittellä päivät menee lapsien kanssa, teen kotitöitä. Joko päivittäin jotain vähän tai jätän viikonloppuun siivottavat ja joko miehen kanssa siivotaan tai mies lähtee ulos pentujen kanssa ja siivoan yksin..

Kun mies tulee kotiin, jaetaan aikaa joko että ollaan koko perhe yhdessä, tehään pienet porukat tai toinen vanhemmista lähtee harrastaan.

Aamupäivisin tapaan kavereita, tai lähden illemmalla.

Mulla ei tartte olla koko päivän joka päivä ohjelmaa, se on parasta kotiäitinä olemisessa! Ei ole aikataulua (rutiinia en pidä aikatauluna) vaan asiat menee omalla painollaan.

Eikö lapsien kanssa puuhaaminen voisi olla ihan mukavaa ja tyhjentävää puuhaa? Kun kaiken tarttee olla jotain tekemistä??? Menkää ulos makaan pellolle selälleen ja kattelette pilviä ja tähtiä! Eikä vilkuilla kelloa.. :(

Ollaan yhdessä koko perheen voimin, syödään, katsotaan tv:tä, saatan surffaila (niin kuin nyt) tai lukea. Yleensä puhun miehelle nonstoppina aikuisten juttuja, kun olen ollut päivän lasten kanssa! :D Ilta menee vilauksessa. Jos kaikilla on tosi tylsää jostain syystä, saatetaan lähteä anoppilaan tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos tekemiseksi ei siis lasketa ruoan laittoa, lasten kanssa touhuamista, pyykin pesua, keittiön siivoamista, iltapesuja, iltapalaa, television katsomista, kaupassa käyntiä..

Olin 4 v kotiäitinä ja menin töihin lepäämään kirjaimeillisesti

- taukoja ei kotirouvana todellakaan ollut- ei edes yöllä...

ps. onko ap:n mies /mummo tai joku muu kuin ap illalla lastenhoitovuorossa???ei voi kun kadehtia-...tasan ei käy onnen lahjat...

Ilmeisesti 1, kun on tekemisen puutetta. Ja minkä ikäinen se on? Ilmeisesti vauva.

Ihan normaaleita asioita voit tehdä kun ennen vauvaa, käydä kahvilla, shoppailla yms. vauvan kanssa. Sitten kun lapset on isompia voit käydä lasten kanssa iltalenkillä, uinneissa, tutustumassa lähimetsään yms.

minulla 6kk, 2v ja 4v lapset.. ja minä meinaan myös tulla ajoittain hulluksi jos en kämpästä ulos pääse! Siispä tänään esim. kävin yksin saunassa (mies vahti sen hetken lapsia) ja otin yhden oluen..

Muina päivinä esim. käyn juoksulenkillä, kuntosalilla tai kaupassa - ihan vain hermolomalla.. ja taas jaksan. Puoli tuntiakin riittää.. tsemppiä!

ainiin.. ja meillä ihan ehdoton hitti on ollut kylpyamme. kaksi vanhempaa siellä vesileikkejä harrastaa kun minä esim. imetän tai teen ruokaa tms..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat