Vierailija

Mitä kuvittelit silloin, että tekisit viiden vuoden kuluttua (eli nyt)? Onko näin käynyt?

Sivut

Kommentit (37)

bailasin kolme kertaa vkossa ja tein rankkaa työtä, lihosin 10kg ja hoitelin kolmea miestä yhtä aikaa, siis erikseen. Haaveilin perheestä, onnesta, rakkaudesta. Olin tosi pettynyt miehiin, olisin tyytynyt eronneeseen yh-isään, kunhan vain olisi isoksi kasvanut mies eikä mikään pojan nulikka joka ei tiennyt mitä elämältään haluaa. Sen oikeian sitten pian löysinkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

olin töissä samassa työpaikassa. Esikoiseni meni kouluun ja elettiin jännittäviä aikoja ;-)

Viiden vuoden kuluttua esikoiseni pääsee ripiltä - apua - ja toinen lapsi menee yläasteelle. Asumme varmaan samassa talossa saman miehen kanssa ja olen yhä edelleen Noksulla töissä. Taloudellinen tilanne paranee vuosi vuodelta ja 5 v kuluttua meillä ei ole enää asuntolainaa

vanhin lapsi oli 4,5 v ja nuorin reilu 1 v, samassa paikassa ja talossa asuttiin kuin nytkin ja mies edelleen samassa työpaikassa. Vanha koiramme jouduttiin lopettamaan juuri tuona syksynä, nyt on onneksi uus hännänheiluttaja kotonamme. Auto on vaihtunut uudempaan.

viisi vuotta sitten olin viimeisilläni raskaana, odotin esikoistamme ja olin hurjan onnellinen! Olimme juuri ostaneet oman kodin (ensimmäisen oman, sitä ennen vuokralla) ja aloittaneet " uuden" vaiheen elämässämme, sitä ennen olimme molemmat riehakkaita opiskelijoita ja bilettäjiä :). En tiennyt silloin mitä odottaa elämästä lapsen kanssa, ja monta yllätystä matkalla on ollutkin, pääosin kaikki onneksi hyviä sellaisia: että miten täyteläistä elämä voikaan olla :)

Nyt viisi vuotta myöhemmin olen yhä hyvin onnellinen, meillä kaksi ihanaa vaativaa lasta ja taas uusi koti, unelmien täyttymys!

Takana oli vauhdikas sinkkukesä 6 vuoden suhteen jälkeen ja eloa 2 lapsen yh:na. Sitten elokuussa asteli aivan unelma ihana mies elämääni ja tämän kuun lopulla meillä on 4. hääpäivä :)))

Odotin esikoista raskauden alkuvaiheessa. Olimme juuri menneet naimisiin viiden vuoden seurustelun jälkeen. Olimme myös ostaneet oman ensimmäisen asuntomme. Elämä oli aika selkeää ja onnellista.

Ajattelin, että viiden vuoden päästä minulla on kaksi-kolme lasta, mukavampi työpaikka ja viisivuotishääpäivä ;-) Ja käymem kerran vuodessa ulkomailla etelänlomalla.

Kaksi lasta on, viisivuotishääpäiväkin. Mutta työ on sama vanha rupu ku silloinkin. Eikä reissuun asti olla ehditty. Osittan rahan, osittain ihan oman viitseliäisyyden vuoksi.

Pitkälti elämä on ollut just sitä mitä kuvitteli. Rahan tiukkuus on hieman yllättänyt.

Nyt olen naimisissa, kahden lapsen äiti. Avioliittoni on aika vaikea ja onneton, mutta lapset ovat ihania. Olen onnellinen äiti, mutta onneton vaimo.

ystävien tapailua, urheilua ja kajottelua sillon tällöin.

Mieheni tapasin sitten myöhemmin yks kaks yllättäen kun olin jo päättänyt elää yksin ilman mitään sitoutumisia, mutta eipä sitä koskaan tiedän näköjään. Lapsia ei ole, eikä kait tuukkaan, mutta ei haittaa.

Kuvittelin silloin viiden vuoden päästä olevani onnellinen kolmen lapsen äiti, jonka esikoinen on jo koulussa.

No, olen sekund. lapsettomuuden surusta toipuva koululaisen työssäkäyvä äiti...

Meillä oli talo rakenteilla. Häistä puhuttu. Vanhempi lapsi 1,5v ja toinen juuri syntynyt, kun ilmoitettiin, että kerää kamppees ja häivy. Uusi nainen ja vapaampi elämä kiehtoi. Perhe-elämä ei sovi kaikille... Katkeruudesta hiukan olen viiden vuoden aikana ja nyt tytöt jo isompia ja reippaita. Itse kihloissa ihanan miehen kanssa ja tuo aika on jollain lailla usvan peitossa...

Kai? En muista enää, vai olinko tuolloin jo lopettanut... joka tapauksessa järjestelin muuttoa Englantiin. Asuin yksin yksiössä Kalliossa, olin sinkku ja elämä pyöri lähinnä kaverien ja pippalointien ympärillä. Pian sen jälkeen alkoikin aika iso elämänmuutos kun rupesin laihduttamaan (laihduin 35 kg), perustin oman yrityksen ja tosiaan muutin ulkomaille.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat