Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Viikoksi ollaan lähdössä, eli minnekään Kanariaa kauemmaksi ei haluta lähteä, kumpaa suosittelette (lapset 5 ja 8v)? Olisiko joku käynyt molemmissa, mitä plussaa ja miinusta? Hotellisuosituksia?

Kommentit (15)

mutta muistan hyvin, että siellä on paljon kivaa lapsille, muutenkin muistaakseni miellyttävä perhelomakohde. Siellä on iso leikkipuistoalue, jossa myös minigolf, trampoliinejä jne touhua, ihan keskellä kaupunkia. Ranta on pitkä ja kaunis hiekkaranta, suojaisa.

Nämä tiedot n. 6 vuoden takaa...

tai sitten Puerto de la Cruz. Löhölomalle voisin mennä Maspalomasiin tosin en ole käynyt 5v:een taitaa olla ihan täyteen rakennettu, mutta siellä on piiitkä hiekkaranta, toisin kuin Puerto Ricossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

puerto ricon. yöelämää ja shoppailtavaa oli meille ihan riittäväti ja sieltä on lyhyet etäisyydet naapurikohtesiin, joihin voi tehdä retkiä. Ja matkatoimiston retkiähän on aina tarjolla. Itse vuokrasimme auton ja kävimme las palmasissa, saari on niin pieni, että sen jaksaa ajella halki vuokra-autolla. Menkää puerto ricoon !

ätini kävi siellä vasta ja kertoi, että on todella prameaksi laitettu lomakohde. Verrattuna puerto ricoon, siis miljoona kertaa hienomman näköstä. Ja luultavasti paljon enemmän hulinaa, kauppoja ja ravintoloita tarjolla. Itse olin puerto ricossa vajaa 2 vuotta sitten, siellä oli rauhallista ja ihan mukavaa. puerto ricoa mainostetaan varma aurinkoisena paikkana, mutta ei kyllä koko meidän loman aikana jaksanut aurinko paistaa koko viikkoa. puerto ricossa kannattaa ottaa hotelli mahdollismman alhaalta, jos ei jaksa nousta portaita, hotellit pääosin rinteessä. Joihinkin hotelleihin oli hissi/bussikuljetuksia.

Itse menisin seuraavan kerran americasiin katsomaan miten paikka on 20 vuodessa muuttunut.

Olkoonkin että on turistirysä. kaikkihan ne on. Paljon parempi kuin Välimeren maat. On mitä ostaa. rannat on siistit ja ruokapaikkoja on paljon. Tosi kiva!!! Americasin lähellä on Lost Christianos, mikä on kiva vanha kylä, jossa on paikallisiakin + ihania ja halpoja liikkeitä. Paljon parempi kuin Välimeren maat!

Tos mainitsemassasi toisessa on paremmat maisemat ja hiukan edullisempaa.

Kanaria on paljon parempi kuin parjaus antaa ymmärtää!!!

Playa de las Americasissa. Kolme lasta nyt 3½, 9 ja 13 v.

Meidän hotellit ovat olleet kaukana rannasta, mutta se ei meitä häirinnyt. Uima-altaat olivat hienot, ja pidämme kävelystä, joten kiertelimme ja katselimme ympäri kylää.

Menisimme varmaan ensi hiihtolomallakin, mutta tällä kertaa on kaukaisempi kohde.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat