Vierailija

rakastuilevat ja eroilevat, kun " ei sille tunteelle voinut mitään!" (!?!!)

Aikuinen ihminen voi ihastua elämässään monta kertaa. Se mitä sille tunteelle tekee, kertoo siitä, että onko ihmisellä mitään moraalista selkärankaa vai ei. Itsekästä sakkia !

Kommentit (22)

Liian usein kuulee, että rakastuin, erosin jne...kun en mahtanut mitään. Ja sitten itketään kun lapsilla ei ole molempia vanhempia, kunnon kotia, eikä koskaan mitään pysyvää:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei mullakaan ole ollut edes haluja ihastua toisiinsa sen jälkeen kun ton oman kultani löysin, vaikka siinä ex tallautuikin jalkoihin.

Se on juuri niin, että tarvetta ei ole, niin ei ole halujakaan.

Sulla tuntuu olevan tarve ja halu, joten vielä se sieltä kolahtaa se oikeakin eteen.

Tietämätön esikoisen odottaja siinä kertoi, millaista on elämä vauvan kanssa ja mitä hän äitiydestä ajattelee.

Olettekos ajatelleet, että joissakin muissa asioissa te itse saatatte olla kokemattomia ja joku kokeneempi saattaa vähän hymähtää?

Tuli vain tästä ketjusta mieleen...

Vierailija:

Lainaus:

rakastuilevat ja eroilevat, kun " ei sille tunteelle voinut mitään!" (!?!!)

Aikuinen ihminen voi ihastua elämässään monta kertaa. Se mitä sille tunteelle tekee, kertoo siitä, että onko ihmisellä mitään moraalista selkärankaa vai ei. Itsekästä sakkia !

Sitähän tässä on yritetty selittää. Mulla lyö vieläkin, 10 vuoden jälkeen, jalat loukkua, kun kuulen mieheni äänen.

Mutta ei niitä asioita voi selittää sellaisille, jotka ei ole sitä itse kokenut.

Ei tarvitse ajautua tunteiden vietäväksi. Mulla on tuttuja, jotka ovat olleet vuosia yksipuolisesti rakastuneita johonkin mieheen. En käsitä heitä. Ovat uhranneet vuosia elämästään tuohon ja mitään ei ole lopulta tullut. Aikaa vain on mennyt hukkaan vuosia. Ovat olleet niin rakkauden sokaisemia. Järkipuhe ei ole auttanut. Sitten vasta ovat tajunneet, että mies ei todellakaan ota heitä.

Monet tuntuvat kuvittelevan, että kun avioeroja on niin paljon, niin lapset on muka jotenkin turtuneita, että se ois ihan arkipäivää. Mutta onhan se isin ja äidin ero jokaiselle lapselle henkilökohtainen tragedia! Ihmisen luontoon kuuluu ihastumiset, mutta rakkaus on sitoutumista ja pysymistä samassa rintamassa puolison kanssa, vaikkei aina siltä tuntuisikaan.

Minä olen tyypiltäni ihminen joka ihastuu ihmisiin. Olen aina sellainen ollut.. pidän uusien ihmisten seurasta. Ihastunut olen tästä syystä kaksi kertaa pahasti, vaikka oma mieheni on Se oikea.

Pointtini siis oli että tunteilleen ei voi mitään, mutta käyttäytymiselle voi.

Jos mieheni ei olisi minulle rakas käyttäytyisin eri tavalla, se on tietenkin totta. Mutta joku aiemmin sanoi että tunteitaan voi hallita. Mä en usko sitä!

15

Ihmiset tappaa " huvikseen" ja villieläimet syödäkseen. Ihminen on julma toiselle ihmiselle ja monesti julma lapsilleen. Huostaanotot vaan lisääntyvät koko ajan. Asiaan; jos mies ei ole suhteessa väkivaltainen niin fyysisesti kuin henkisestikkään, niin kyllä lasten vuoksi on yritettävä pelastaa liitto. Kun lapsia tekee, ei elämää voi enää elää kuin tuuliviiri!!! Pysyvyys on lapsille tärkeää ja luo turvaa.

Kyllä hyvä avioliitto on tahdon asia. Rakastan miestäni paljon, mutta olemme olleet yhdessä jo 15-vuotta ja siinä on tietenkin erilainen intohimo kuin " vieraan" kanssa. Minä päätin etten lähde mukaan leikkimään perhe-elämälläni ja koskaan en ole katunut.

15

Itsekin muutaman kerran ihastunut liikaa, mutta en ole koskaan tehnyt asialle mitään vaikka sydän itkenyt verta. Pätkääkään en kadu vaan olen onnellinen kun perhe on koossa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat