Vierailija

Tytärpuolellani on astma. Hänelle on kertynyt painoa tänä kesänä sen verran,että hän painaa 26-27 kiloa ja pituutta kuusi-vuotiaalla on 120 cm.

Oletteko huomanneet painoan nousevan kortisoni-lääkityksellä? Itse epäilisin tuota astmalääkettä syylliseksi. Samat ruokailutavat kuin toisella tytöllä ja silti vain paino nousee.

Kommentit (10)

Eikä kukaan ole meille edes puhunut että lihottaisi. Kahdella lapsella on lääkitys käytössä. tyttö on 6v, ja hänellä lääkitys ollut 4 vuotta käytössä. poika taas 4v ja hänellä ollut lääkitys kohta 3 vuotta. Normaali painoisia ovat.

Pakkohan on ne lääkkeet ottaa. Tuntuu vaan,että tyttö lihoo silmissä. Ehkä pärjäisi vähemmällä annostuksella. Täytyy ottaa puheeksi seuraavan kerran lääkärin kanssa. t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Joka on langanlaiha, hänellä ollut kortisonilääkitys jo 3 vuotta mutta painoon ei ole kyllä vaikuttanut milläänlailla. Pituuteenkaan ei pitäisi vaikuttaa mutta kun annostuta vähennettiin niin pituuttakin tuli vuodeaa hurjasti

ja todellakin kortisonin haittapuolena on painon nousu. Sen lääkärit ovat sanoneet. Ja jos on kovin iso annos nii enemmän vaan nousee ja ruokahalut kasvaa

Lapsi nyt 6½ v, ja laiha on kuin mikä. Silloin lääkkeitä eloittaessa kyselin lääkäriltä haittavaikutuksista, eikä silloin mainittu ainakaan painon noususta tai turvotuksesta. Luulempa että tytön annostus on pielessä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat