Vierailija

Mikähän ihme mun jalkaa vaivaa :o. Eilen ajoin kuntopyörällä illalla, ei mitään ongelmaa. Nukkumaan mennessä ihmettelin, että molemmat jalat tuntuu jotenkin tavallista väsyneemmiltä. Olen ruvennut kuntoilemaan viime aikoina ahkerasti, koska rupesin epäilemään toisessa jalassa laskimotukkotulehdusta tai jotain pinnallisia laskimovaivoja. Sääressä oli outo kiristävä kohta, joka tuntui vain levossa. Noh, se sääri on kunnossa nyt, kiristys ei enää tunnu. Mutta nyt sitten tuo toinen jalka on tullut päivän aikana kipeäksi. Jalka on päältä aavistuksen turvoksissa ja särky tuntuu lähinnä jalan ulkosyrjässä ja keskellä jalkapohjaa. Liikuttelemalla jalkaa saa myös inhottavan vihlaisun aikaiseksi.

Mikähän juttu tuo on? Voiko rasitusvamma tai revähdys tällä lailla pikku hiljaa kipeytyä? Olen kyllä rasittanut jalkoja aika paljon viime aikoina? Vai pitääkö tässä nyt pelätä jotain veritulppaa?!

Kommentit (6)

Etenkin jos sulla on keskellä jalkapohjaakin kipeä kohta, niinkuin sen polkimen kohdalla vai? Kyllähän ne jalat olisivat tavallista väsyneempiä, jos olet pyöräillyt vähän aikaa sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mittasin säären ympäryksen ja molemmat on suurin piirtein samat, ehkä puolen sentin ero max. Säärissä ei mielestäni ongelmaa, kyllä se on tuo jalkapohja ja kantapää joita särkee. Ja poljen päkiöillä, en jalan keskiosalla. Mulla ei siis ole kenkiä kun poljen. Tarkemmin ajatellen onkohan se ongelma..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat