Vierailija

Sivut

Kommentit (33)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eikä pidä mahdollisenakaan. Ei ole siitä kyse. Jos tällaista ei ole omalle kohdallesi sattunut niin ole tyytyväinen.

Kärkkäimpiä arvostelijoita ovat aina ne, joilla ei ole omaa kokemusta.

En voi käsittää, miten jotkut vaan lähtee nostelemaan. Itsensä pitää hallita. Aina ei pidä ottaa sitä, mikä itselle tuntuu parhaalta. On ajateltava muitakin osapuolia.

Vierailija:

Lainaus:

sen verran pitää itsekuria olla, että tuommoista ei vaan tapahdu. Uskomatonta väittää, ettei muka sydäntään voi käskeä. Minä ainakaan en todellakaan sortuisi moiseen julmuuteen. Jotain arvoja pitää olla. Miksi mennä ollenkaan naimisiin ja luvata kestää myötä- ja vastamäet, jos pitää edes mahdoillisena tuollaista. Hyi, sanon minä.

Oikeasti säälin teitä, jotka jäätte tosirakkautta vaille!

En tosin pettänyt ennenkuin ero oli selvä. Mutta todellakaan tarvetta ei ole uusia suhteita edes viritellä, kun kerran sen Oikean olen löytänyt.

kuka sitä muka uskoo, jos kaikki on hyvin ja kumppani vain sanoo, että sori, ei nyt huvita enää, erotaan. Kun hankkii uuden miehen/naisen niin entiselle on heti selvää, miksi erotaan ja kuka on eron syy. Mitäs siitä, että syyllinen on väärä, erohan ei ole sen uuden syy, mutta pääasia että ero hoidetaan loppuun.

Jos eroon ei ole syytä, sehän vasta loukkaavalta jätetystä tuntuu. Sitten täällä parutaan isoon ääneen että mikä mussa muka oli vikana kun ei voi edes syytä sanoa. Kaikkein hellävaraisinta on erota " toisen takia" , olipa se totta tai ei.

ei se avioliitto päättynyt vain sen vuoksi että mies löysi toisen naisen, minut. Liitto ratkeili niitoksistaan jo aikaisemmin ja ero ollut ilmassa. Mitään syvällistä ja ns. panosuhdetta ei meillä edes ollut, pientä juttua, muttei mitään salarakas juttua laisinkaan. Lähinnä ystävyyspohjalta alkoi suhde, ja vasta eron varmistuttua alkoi kiinteämpi ja syvempi seurustelusuhde. Ero nyt olisi tullut ennemmin tai myöhemmin.

Tosiasiassa edes ne lapset ei ole tyytyväisiä, koska vanhempien onnellinen parisuhde on myös lasten onnellinen koti.

Toivon että edes joskus ymmärrätte tosirakkautta.

kyseli multa tuntoja ja tulevaisuudensuunnitelmia ennenkuin teki päätöksensä. Halusi tietää mitä minä haluan hänet vai jonkun muun. Mutta eihän sitä voi etukäteen koskaan tietää minne tie vie vaikka antaisi mitä tahansa lupauksia. Joskus se kohtalo niittää kaksi ihmistä yhteen näin.

t. 5

lasten kannalta on paljon parempi, että omat vanhemmat ovat naimisissa keskenään. Tottakai. Kamalinta taas on, jos joutuu perheeseen, jossa toinen vanhempi on mennyt uusiin naimisiin ja heille syntyy yhteisiä lapsia.

Luuletteko todella, että se teidän kumppani olisi päässyt tavoistaan mihinkään? Tulette vielä huomaamaan, että ihan yhtä helppoa se on pettää jokaista " elämänsä rakkautta" . Aina löytyy uusia ihastuksen kohteita... minä en luottaisi ihmiseen, joka ei pysty sitoutumaan parisuhteeseen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat