Vierailija

Olen nähnyt kyseisen tyttelin (just täyttänyt 18v) kolme kertaa ja kertaakaan hän ei ole mulle mitään puhunut...

Ite olen jotain juttua yrittänyt heittää, mutta eipä muikkeli mitään juttele.

V-loppuna mies oli kaverinsa pippaloissa jossa myös se muikkeli oli.

Mä siis vein miehen ja sen toisen kaverin sinne kun itse olen raskaana. Itse katsoin kotona oman kaverini kanssa leffaa. Kun kaverini lähti, soitin miehelle että menisin hakemaan heidät pois. Taustalta kuului sen muikkelin hihitystä ja kälätystä.

No, kun pääsin sinne. Moikkasin kaikkia ja menin istumaan. Muikkeli ei edes tainnu sanoa mulle moi tai sitten mumisi vaan...Ja ei taskaan puhunut mitään.

Kysyinkin kotona mieheltä että oliko tytteli koko illan hiljaa eikä mitään puhunut, ni mies sanoi et sillo se hiljeni ku mä astuin huoneeseen...

Joo, ihan mukavaa kyllä! Mä taidan olla aika pelottava täti (22v) :)

Kommentit (14)

jos mä olen leiponut just tuoretta piirasta kun ovat tulleet meille, niin luulis myöskin puhuvan mulle edes jotain...eikö?

Ja mua häiritsee tuollainen puhumattomuus ihan hirveesti. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jotka on aina viihtyneet jätkäporukassa, mutta eivät osaa naisten kanssa jutella, varsinkin jos ne ovat isomahaisia ja pelottavia. ;) Tuollainen totaalinen muutos käytöksessä vihjaisi kuitenkin siihen, että himoaa miestäsi. Ainakin mua kohtaan ovat tuollaisia olleet vain naiset, jotka ovat aikanaan seurustelleet tai haluaisivat seurustella mun miehen kanssa! Mua on lähinnä naurattanut tuollainen käytös, koska mitä se ketään hyödyttää?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat