Vierailija

Muita syitä, vaikka niistä ette välitä ovat...

-lapset viihtyvät hoidossa

-paikkoja oli tosi vaikea saada, kun menin töihin. Nyt en halua menettää paikkoja, kun reilun vuoden päästä pitäisi sitten saada paikat kaikille kolmelle, kun palaan töihin. Eikö olekin itsekästä minulta? Siinä teille myös nieleskelemistä. Pistän siis vahingon kiertämään.

Sivut

Kommentit (29)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itseäni vain ihmetyttää, miten avuttomia nykypäivän äidit ovat. Eräs tuttavaperheemme juuri vauvan saanut äiti sanoi minulle rehellisesti, että hän laittaa vanhemman (alle 3-vuotiaan) lapsensa 8 tunniksi 5 päivänä viikossa päiväkotiin, koska ei pärjää tämän kanssa. Eli näitäkin mahtuu porukkaan...

syy:omaa aikaa vauvan kanssa ja lapsi itse halus tarhaan! ja mix olisin ruvennu viemään johonki kerhoon kun tarhassa vanhat tutut kaverit joiden takia lapsi sinne halus..ja lähin kerho olis ollu 5km päässä..

meilläkin lapsi tottunut olemaan päiväkodissa. Meinasin pitää paikan äitiyslomasta huolimatta, koska pelkään, että muuten paikkaa ei enää saada. Olen ajatellut, että lapsi olisi hoidossa 2pv viikossa ja sen 6 tuntia kerralla. Täälläkin ON vaihtoehtoja, mm. srk-kerho ja leikkitoiminta, mutta poika ei niihin iän puolesta vielä pääse talvella, vaan menisi seuraavaan syksyyn. ja sittenhän se olisikin sama kuin alkaa taas kaikki alusta. Mielummin annan lapsen jatkaa tutussa päikkärissä.

Miksi ette ihan yhteisen edun vuoksi laita vaikka johonkin pari kertaa viikossa olevaan kerhoon tms. Koska on se väärin että teidän lapset vie paikan päiväkodissa tai perhepäivähoitajalla, kun ne paikat on kiven alla niin kuin ap sanoi. Ehkä siinä joku naapuri todella tarttis lähipäiväkodista paikan, mutta koska on täyttä täytyykin viedä monen kilometrin päähän. Itsekästä on nykyajan touhu. Niin ja miksi teet sen yhden lapsen vielä, kun et edellisiäkään jaksa itse hoitaa?

talven paukkupakkasissa ja syksyn räntäkeleissä ei olisi pakko lähteä aamulla mihinkään, niin sitten rupeaisi kolmea lasta pukemaan ja raahautumaan johonkin hoitoon...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat