Seuraa 

Nyt ihmetyttää rajusti. Sunnuntaina testasin haalean mutta kuitenkin selvän plussan. Tänään tein sit ¿varmistustestin¿ ja odotin tietysti vahvaa viivaa. Tulos: viiva reilusti haaleampi kuin sunnuntaina! Mistä helkutista on kysymys??? Pääseekö neuvolaan veritestiin kuinka helposti? Vai pitääkö vaan odottaa? Se ei kyl mun hermoilla onnistu!!!

gigi pyörällä päästään

(pitäis olla rv 5+3)

Kommentit (6)

plussa.

Mä sekoilin testien kanssa oikein urakalla kun plussasin. Ensin apteekin oma näytti selkeän haalean haamun, seuraavaksi ei juuri mitään, acon näytti haamun ja lopulta 4pvää ekasta testistä apteekin oma näytti selkeämmän plussan.

Jos se seleän viivan siihen kuitenkin sait niin kyllä se plussa on, usko pois.

Tappert ja Puksu 13+3

Eli älä vielä huolestu tuosta, mutta minulle kävi ikävämmin alkuvuodesta:

Plussasin eka kertaa haalean viivan pari päivää sen jälkeen kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa ja minäkin tein " varmistustestin" pari päivää myöhemmin, jolloin viiva oli edellistäkin haaleampi. Siitä minäkin huolestuin, että miksi noin vaikka oli samanmerkkinen testi ja hormoonin määrän pitäisi tuplaantua joka päivä. Kävelin terveyskeskukseen veritestiin siitä taas pari päivää myöhemmin ja minulla testin tulos oli negatiivinen. Diagnoosi = tuulimuna. Aloin vuotamaan luulluilla vkoilla 6+3 :(

Mutta toivon sydämestäni, että sinulla ei ole kyse sellaisesta vaan testeistä itsessään! Jaksamista siihen asti että saat varmistuksen :)

Taya

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Käytitkö samanmerkkistä testiä? Ei se viiva siitä enää välttämättä tummu. Ja eri tuotantoerissä voi olla eroja. Ainut missä muistelisin että oli eroa niin oli se että se viiva vaan piirtyi siihen nopeammin näkyviin kun raskaushormoonia oli enemmän.

Tieto lisää tuskaa eli jos oisin uskonu ekaa testiä, ei nyt tarvis painia viivojen kans! Mutta kun 5v sit tuli samoil viikoil tosi selvä plussa apteekin omal, sekin osaltaan hämmentää pakkaa!

Perjantaina olen lähdös Hesaan shoppaileen, piti samal poiketa Lastetarvikkees kurkkaamas Emmaljungan uudet värit livenä, nyt en tiedä...

Meitsin luonne on vähän tämmönen, pilvistä syvyyksiin sekunnis. Kärsimättömyys on yksi suurimmista " paheistani" . Kaiken pitäis tapahtua nyt tai heti, mieluummin eilen!! =)

giguli

Minulla tuli mieleen vain, että jos testaa vaikka Aconilla (herkkyys 10) ja saa selvän viivan ja myöhemmin vaikka Apteekin omalla (herkkyys kai 40?) niin tuskin viiva yhtä vahva on kuin herkällä testattuna.

Toivottavasti kaikki on hyvin!

K rv 6

apteekin oma. Tähän asti ollu takuutuote, nyt...?

Soitin jo neuvolaan, pitää odotella pari päivää, tosi helppoa mun hermoil!!! =)

Täti kyl sano et plussa on plussa! Noh, toivotaan!

gigi 5+3?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat