Vierailija

Oletteko kuulleet moisesta? Onko tutkimustuloksia? Vai annatteko lapsillenne kaikki mahdolliset rokotukset?

Itse en haluaisi antaa rokotuksia, mutta toisaalta onhan nuo aika kovia tauteja, mitä voi saada.

Kommentit (9)

Minä olen perehtynyt homeopatiaan. Jos joku valittaa ihottumasta, niin heti kysellään, milloin ihottuma alkoi, ja edelsikö sitä mikä tahansa rokottaminen. He eivät tunne " atooppista" ihottumaa käsitteenä, vaan pitävät sitä aina jonain epätasapainona, jonka mm. rokottaminen on laukaissut.

Minä kyllä olen lapseni rokottanut rokotusohjelman mukaisesti. Ja mikäs siinä ihottumassa, kun homeopatia on sen parantanut, tai ainakin helpottanut :-)

esim. yhdistelmärokotteella voisi olla yhteyksiä mm. MS-tautiin, autismiin ja joihinkin hermostosairauksiin. Saattoi olla jotain muutakin, en nyt muista.

T: AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos rokotuksia jätettäisiin ottamatta, niin tautien leviäminen vaarantaisi esim. pienet vauvat joille ei vielä ole annettu rokotteita. Kun koko väestö rokotetaan, niin ulkomailta (Venäjältä) tulevat taudit eivät aiheuta epidemiaan meillä.

On itsekästä ja kummallista olla rokottamatta lastaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat