Vierailija

Tuohon virikehoitoon viittaan!

Siis jos lapsi on itse valmis ja halukas menemään hoitoon niin miksi ei? Tottakai jos lapsi on arka " maamanpoika" (ei pahalla) niin juttu on toinen.

Luuletko, että pystyt antamaan lapsellesi sitä samaa iloa ja leikin hauskuutta ja riehakkuutta kuin lapsen ikätoverit?

Kommentit (4)

Olisin kyllä aika huolissani jos lapsi olisi koko ajan mielummin minun kuin kavereidensa kanssa. Lapseni ovat kyllä kotihoidossa, mutta se ei tarkoita sitä etteikö olisi virikkeitä ja omaikäistä seuraa.

Luulen olevani hyvä. En vie lastani hoitoon, koska olen itse kotona. Virikkeitä ja seuraa hän saa kerhossa, puistossa, ystäviemme lasten kanssa jne.

Miksi päiväkodin virikkeet olisivat noita em. parempia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Päivähoitoa pidetään jostain kumman syystä itseisarvona nykyään.

Päivähoito on säilytyspaikka lapsille, sinne viedään lapset, kun heitä ei voida itse hoitaa. Onneksi päivähoidossa on myös seuraa, virikkeitä ja hoitajia, jotka pitävät heistä huolta niin hyvin kuin taitavat, jotta lapset eivät kärsi hoidossa ollessaan. Mutta ihan varmasti minä olisin parempi vaihtoehto lasteni hoitajana, jos vain yhteiskunta maksaisi loputtomiin kotona olosta tai voisin tehdä töitä kotoa käsin.

Kavereiden merkitys korostuu murrosiässä jonne minun lapsellani on vielä pitkä matka kuljettavana, tämän perheen jäsenenä. Linnut lentävät pesästään aikanaan, ei esin alle kouluikäisenä. Hyvään vanhemmuutteen kuuluu järjestää lapsille kehitystasoista virikettä päivisin.

Me käymme perhekerhossa, muskarissa ja jumpassa ja lapsi on 2v. Kavereita tapailee pihalla ja puistossa ja sukulaisten ja ystävien lapsia toki myös säännöllisesti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat