Vierailija

Tuntuu, että mitä tahansa tekee niin aina on väärin tai ei ole kyllin hyvää. Aina löytyy nalkutuksen, neuvomisen, vittuilun ja halveksunnan kohteita. Eikö vaan voida hyväksyä sitä oman lapsen puolisoa?

Olen ollut pitkäaikaisessa parisuhteessa kolmen miehen kanssa, ja aina ollut ärsyttävä anoppi! Taitaa olla sitten minussa vikaa...

Sivut

Kommentit (20)

kun anopit noin sataprosenttisesti ovat ilkeitä?

Muista antaa tilaa anopin suhteelle poikaansa, ehkä itse tunget heidän väliinsä. Kyllä aikuisella pojalla saa olla lämmin suhde äitiinsä.

sillä on niin negatiivinen elämänasenne että mikään ei ole koskaan hyvin. Mies on sitä mieltä että koska anopilta kuoli mies 25 vuotta sitten, siinä on hyvinkin aihetta koko loppuelämän katkeruuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä ainakin anoppi kateellinen siitä, että mies on läheisempi minun kanssani kuin äitinsä kanssa. On tullut niin selvästi esille ettei epäilystäkään, mistä kyse... :D Vaikka ihan hyvä anoppi pääsääntöisesti onkin.

Kerran kuulin kahvilassa kahden anopin keskustelun, että mitä ovat miniän päänmenoksi keksineet. Tekevät siis tahallaan kiusaa. Jännitystä elämään!

Paitsi jos ovat av-mammojen kasvattamia kuningattaria!

Mutta miksi ihmeessä anoppi on aina pahan alku ja juuri? Miniä on aina naama norsun***lla, yrittää puhua miehensä (niin, sen ihanan miehen, jonka anoppi on kasvattanut) puolelleen. Mies taas ei saisi sanoa omasta anopistaan pahaa sanaa, vaan aina olla mielin kielin. Miniät yrittävät erottaa isän puoleisen mummon ja vaarin lapsenlapsistaan.

Minulla on alle nelikymppinen anoppi, mutta jopa hän jaksaa olla tarvittaessa vanhanaikainen ja päivitellä kuinka nykyajan naiset sitä tätä tota.

onko vika anopissa vai miniässä! Tai kummassakin. AP:lle nyrkkisääntönä voi sanoa, että mitä useammin tapaat ärsyttäviä ihmisiä, sitä todennäköisemmin vika on sinussa itsessäsi. :)

Ja loistavasti tullaankin toimeen. On vain onnellinen poikansa puolesta kun nai minut :D

ex-avomiehenkin äidin kanssa oltiin ylimmät ystävykset, sitä ollaan kyllä edelleenkin (ja exänkin kanssa, tietysti).

että mun anoppini kohtelisi yhtä huonosti ketä hyvänsä uutta ihmistä. Se ei vain yksinkertaisesti osaa olla ihmisten parissa, ja mä olen vain sattumanvarainen uhri. Anopilla ei ole myöskään yhtään ystävää.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat