Vierailija

Mä en ikinä! Jotain moraalia sentään. Voisin halailla ja pussailla, jos sinkkuna taloon menisin, mutta seksiä ehtisi kyllä harrastaa sitten itse ohjelman jälkeenkin. En kyllä tajua julkisesti hässimistä.

Kommentit (16)

Siis jos pitäisi valita, niin mieluummin seksiä Mannerheimintiellä klo 16 keskiviikkona kuin mukana Big Brotherissa tai vastaavassa ohjelmassa (vaikka sitten ihan kaikki vaatteet päällä ja ilman mitään romansseihin viittaavaakaan.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nehän sanovat, että kilpailijat unohtavat kameroiden olemassa olon muutaman päivän jälkeen. Eivät nuokaan tainneet muistaa että kamerat kuvaavat, ainakin yllättyivät kovasti kun juontajat näyttivät pätkää heidän yöllisistä touhuistaan.

seksielämä, niin ei se mulle oo maailman tä´kein asia. Ihan mainiosti vois olla ilman...tuskin se kiima varsinkaan vieraita kohtaan nyt kasvais mahdottomaksi kestää...

ja jos on vielä kauhean ihastunut. Mieheni kanssa varmasti harrastaisin vaikka sitten BB-talossa!

Harmittaisi sitten vaan kun lukisi kommentteja tältä palstalta " horatsu" tms eikä miehestä mitään kommenttia tietenkään. Mieshän saa tehdä mitä vaan.. :(

Mun mielestä bb-Hanna ei ole horatsu vaan ihan normaali nuori nainen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat