Seuraa 

Meillä poika nyt 7kk ja ekat hampaat tuli muutama kuukausi sitten ylös eteen. Olen nyt pannut merkille että ne eivät ole täysin valkoiset vaan ennemminkin harmahtavat..hampaiden takapinnassa on myös jotain mustaa...joka kyllä tuntuu lähtevän pois ainakin osaksi kun harjaa...

mutta tosiaan hampaat ihan selvästi enemmän harmahtavat kuin valkoiset..

Onko muilla vauvoilla millaiset hampaat? luulisi että hampaat ovat jo kunnolla puhejenneetkin ku ovat olleet samankokoiset jo pari kuukautta..harmaaseen väriin olen kiinnittänyt huomiota vasta vähän aikaa sitten..

nyt huolettaa että onko pojan hampaissa jotain vikaa..

Kommentit (1)

puuttui maitohampaista kiille kokonaan ja olivat aluksi semmoiset sameat ja tummuivat/reikiintyivät nopeasti. Hän kävi parikertaa vuodessa hoidattamassa hampaansa nukutuksessa koska korjattavaa oli paljon pienestä pitäen. Rautahampaat olivat kuitenkin täysin normaalit (poika jo 13v) En tiedä onko teillä kyseessä samasta asiasta, mutta jos on niin melkovarmasti rautahampaat eli ne jotka jäävät ovat normaalit. Maitohampaissa ei kuulemma ole äärettömän harvinaista että kiille puuttuu vaikka itse en aiemmin ollut semmoisesta kuullutkaan.

Kannattaa mennä hammaslääkäriin siellä osaavat varmasi auttaa ja muistaakseni hampaita myös pinnoitettiin usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat