Seuraa 

löytyykö muita, joilla tammikuussa 2005 syntynyt lapsi? meidän kuopus s. 7.1.2005 ja olis kiva kuulla muista samanikäisistä. meidän nuorimmainen on ainakin aivan ihanassa ja toisaalta tosi rasittavassa iässä.. monessa tilanteessa niin suloinen ja höpsö, mutta vahtimista riittää kun juoksee ja kiipeilee muttei kauheesti osaa vielä itse varoa..

Kommentit (8)

löytyy. Neiti syntynyt tammikuun 5. 2005. Melkoinen vauhti on aamusta iltaan. Ja ihana ja välillä raivostuttava...se minä itse-kausi on nyt meillä menossa. Ja kun ei vielä taidot riitä ihan joka hommaan.

Mainioitahan nuo ovat, kun vaan osaisivat hiukan varoa, kun touhuavat niin innokkaasti.

joka on syntynyt 28.1.05 ja on meidän ensimmäinen ja tällä hetkellä ainoa. Vauvakuume on kyllä kova! Kova on vauhti täälläkin ja kiukkuaminen kieltäessä on alkanut olla todella itsepäistä.

Itse aloitin työt tuossa elokuun alkupuolella ja poika lähti hoitoon, mikä on meillä alkanut todella hyvin. Hoitaja (pph) on todella mukava ja taaperomme menee aina hoitajan syliin, kun aamulla viemme hoitoon. Eli ihanaa, kun luottamus hoitajaan on noin hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Syntynyt 17.1.05. Mieletön touhupakkaus, kokoajan menossa ja höpöttelee mennessään. Meidän tyttö on kanssa perhepäivähoitajalla, ja välillä tuntuu että on ihana tulla töihin lepäämään...

On sen kanssa mahdoton vauhti päällä välillä. Ihana pikku kiukkupussi!

Pirpana syntyi 12.1.05, ja kasvaa kohisten. Päiväkoti sujuu hienosti, viime tammikuussa jo aloitettiin. Alkuvuosi oli rankka, sairastettiin paljon, mutta nyt näyttäisi jo menevän paremmin (koputan puuta). Vauhti vain kiihtyy, ja samaten puhetahti. Kieli laulaa koko ajan. Kyllä, omaa tahtoa alkaa olla jo aika lailla...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat