Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

mulla kampaaja, kosmetologi, floristi.. oikein aivot narikkaan ja menoks!!

Sivut

Kommentit (58)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Tai no, eihän sitä voi edes ammatiksi sanoa. Suurin osa pomoistahan ei tee mitään. Seisoo/ istuu vaan ja komentelee muita ja korjaa rahat! Yöks.

Yrityksen alkuaikoina ei ollut vielä varaa hankkia työntekijöitä ja itse piti pitkää päivää ja iltaa painaa. Vieläkin tekee töitä, vaikka ei niin paljon. Että ihan ansaitusti saa pitää käsiään taskussaan ja kerätä rahat. Vieläkin tosin duunia tekee itsekin, vaikkakaan ei niin paljon.

Terkuin: Parturi-kampaaja

Mä arvostan kaikkia ammatteja ja niitä kaikkia jotka töitä tekevät, jopa niitä lehtimyyjiä, vaikka en tykkääkään kun ne soittelee.

Miten niin aivot narikkaan?

väitätkö ettei noissa töissä tarvita aivotyöskenelyä?

Sinulla ei ole aavistustakaan miten henkisesti ja ruumiillisesti vaativaa on esimerkiksi parturi-kampaajan työ.

Yleensäkin asiakaspalvelutyö on erittäin rasittavaa työtä ja siitä pitäisi mielestäni maksaa huomattavasti enemmän. Valitettavasti on tuollaisia ap:n kaltaisia ihmisiä, jotka eivät osaa arvostaa tuota tärkeää työtä, jota esim. parturi-kampaajat tekevät.

He eivät vain leikkele ihmisten hiuksia.

Vaan se on asiakaspalveluammateista siitä erikoisin, että siinä vietetään eniten aikaa asiakkaiden kanssa, muihin asiakaspalveluammatteihin nähden. Siinä ollaan erittäin lähellä toista ihmistä.

Parturi-kampaaja joutuu työssään käyttämään myös psykologian taitoja, hän tarvitsee erittäin hyvän ihmistuntemuksen ja hän omaa hyvän ja laajan yleissivistyksen, joudutaanhan keskusteleen hyvin erilaisten ihmisten kanssa ja täytyy tietää paljon maailman tapahtumista jne.

Sen lisäksi että parturi-kampaajan on keskusteltava asiakkaan kanssa mitä erilaisimmista aiheista, pitää hänen samanaikaisesti keskittyä teknisesti vaikeisiin käden taitoihin. Hänellä on niin sanotusti monta rautaa tulessa. Hän joutuu jatkuvasti käyttämään taiteellista luovuuttaan.

Väititkö että parturi-kampaajat heittävät aivot narikkaan?

Teepä itse tämä kaikki sinun älykkyysosamäärälläsi, joka ei voi olla kovin paljon noiden absurdien väittämiesi mukaan!!!

Kaiken tämän lisäksi parturi-kampaajan työ on ruumiillisesti erittäin raskasta. Koko päivän jalkojen päällä ja kädet korkealla. Työasennot ovat todella haastavia. Sitten on vielä kaikki kemikaalit ja hiuspölyt.

Parturi-kampaajat sairastuvatkin usein allergioihin ja astmoihin, selkä on mäsänä ja polvet.

Tuleeko joku vielä sanomaan ettei arvosta parturi-kampaajia?!

Mikäs sinä olet ammatiltasi ap?

Ja muuten minä arvostan kyllä ihan kaikkia ammatteja. Jokaisella on osansa tässä yhteiskunnassa.

T: parturi-kampaaja

Lapsellista ja tyypillillistä suomalaista tittelinarvostusta.

Itse arvostan kaikenlaisia ammatteja - pääasia, että ihminen tekee työtä!! Meitä kaikkia tarvitaan.

Tai no, eihän sitä voi edes ammatiksi sanoa. Suurin osa pomoistahan ei tee mitään. Seisoo/ istuu vaan ja komentelee muita ja korjaa rahat! Yöks.

saisi ihmisen tuntemaan huonommuutta ja sen myötä tarvetta ostaa jokin tuote, jotta tuntisi olonsa paremmaksi. Vihaan niitä.

Ja todellakin, tunnen alan.

Ja opetellut esim. kaikki kasvit latinaksi. Floristi on pohjakoulutukseltaan puutarhuri ja koulutus esim. mäntsälässä kestää kolme vuotta (puutarhuri+floristi). Jokaista tarvitaan ja tämän ymmärtää tiedon kasvaessa. voi tietenkin olla, ettet arvosta luontoa ja kasveja jolloin ymmärrän arvostuksen puutteesi!

Aina arvostelemassa kaikkea kateellisena. Niin, kateus on kaiken takana. Näistäkin viesteistä ainaiin 50%

Minä arvostan kans kaikkea työtä milä leipänsä ansaitaa. Prostituutio on vain mielestäni moraalisesti ammatti, joka ei minun maailmankuvaani mahdu. Mutta, joku silläkin leipänsä tienaa, harva vapaaehtoisesti.

Minun mieheni on tehnyt elämässä monenlaista. Paskahommaa ja parempaa hommaa. TYö kuin työ on kelvannut, kunhan vain saa perheelle ruokaa. Ja tiedättekö mitä! Tällä hetkellä hän on toimitusjohtaja, joka painaa kovasti työtä. Myöskin hän on yksityinen yrittäjä Move networks oy:llä. Tekee paljon työtä, johtaa ihmisiä, kouluttaa, ottaa vastuuta. On johtaja! Tekee myös perheellä ihan kivoja tuloja! Rehellisewsti tekee raakaa työtä.Minä olen hengessä mukana kaikessa!

Olen miehestäni älyttömän ylpeä! :)

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat