Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (15)

ensin vingutaan että joku kehtaa pyytää tilinumeroa, tai sitten vingutaan ettei ostajaan saa yhteyttä, tai sitten vingutaan että ostaja ei maksa, vinkukaa vaa valivalivali, toivottavasti mun ei tartte ostaa mitään vinkujilta.

Otan itse heti yhteyttä, kun kohde on sulkeutunut (5 minuutin sisällä) ja välillä tulee näitä hätähousuja, jotka laittavat heti viestiä, että anna se tilinumerosi (siis ennen kuin ehdin itse ottaa yhteyttä). Nuo ovat todellakin turhia, koska myyjähän se laittaa ne tietonsa, ei ostajan todellakaan kuulu pyytää niitä. Varsinkin, jos kohteessa on mainittu pk;t ja toimitustapa (eli pelkästään postitus, ei noutoa eikä postiennakkoa). Tietty, jos ostaja haluaa noutaa tuotteen tai haluaa postiennakolla, niin sitten tuo ostaja ottaa ensin yhteyttä on ok, mutta itse en noita kahta tyyliä harrasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ne on täysin tarpeettomia. Laitan itse kuitenkin hetimiten tilinumeron, koska maksu on ihan selvästi se seuraava luonteva vaihe kaupoissa ja siihen tarvitaan tilinumeroa.

joten en edes myyjänä toivo ostajilta meilejä" laitatko tilinumerosi..." ,sillä laitan heti kohteen sulkeutumispäivänä maksuohjeet. Tosin on kiva,jos ostaja ilmoittaa maksaneensa,niin ei tarvitse joka päivä tilillä käydä kurkkimassa..

kun ostajana olen laittanut viestin, että voitin huudon ja haluan paketin postitse (joskus olen noutanut) ja en oo mitään tilinroa kysellyt.

Sitten myyjä on vastannut ja kertonut tilinron. Sen jälkeen oon maksanut ja ilmoittanut myyjälle, että nyt oon maksanut ja vielä pankin mitä kautta raha on tulossa. Yleensä myyjä on laittanut postiin paketin samana päivänä.

tämä siis ärsyttää joitain....? miksi ihmeessä?? eikö se ole juuri osoitus siitä että yhteys ainakin pelaa ja kyseessä ei ole mikään hupihuutaja? =O

laitan heti huudon sulkeuduttua tai viimeistään seuraavana päivänä/iltana tilinumeroni ja maksutiedot. Ilmoituksessa on jo merkitty postikulut eli vain tuo tilinumerokin riittäisi.

Yleensä olen koneella kun huudot sulkeutuu ja laitan viestit samantien. Aina se ei taaperon äitinä onnistu kun yleensä myymäni huudot sulkeutuvat illalla, jolloin on nukutusta ja iltapuuhia.

Välillä ostajakin ehtii pyytää tilitiedot, joskus ei. Itsestäni on kiva kun ostaja sitten ilmoittaa että maksoin tänään siitä ja siitä pankista. Tietää odottaa maksua ja paketoida tavaran niin saa sen nopeasti postiin.

Siis ÄRSYTTÄÄ että ostaja pyytää tilinumeroa maksaakseen huutamansa tuotteen???????Voi pyhä jysäys! Luulisi että se ärsyttää että ostaja ei haluaisi maksaa??Mutta ei, näitä valopää-myyjiä ärsyttää kun heille haluaa maksaa! HALOO, ONKO KETÄÄN KOTONA?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat