Vierailija

Millähän verukkeella edellinen ketju poistettiin??

Sanonpa nyt kuitenkin, että koska Tomppa ei voi saada lapsia, on vaihtoehtoja kaksi.

A) katie on hedelmöitetty toisen miehen spermalla

B) lapsi on adoptoitu

Nämä molemmat selittää lapsen itämaisen ulkonäön ja toinen sen, miksi lasta piiloteltiin näinkin kauan.

Sivut

Kommentit (40)

Mun molemmat pojat ovat olleet vähintään yhtä eksoottisen näköisiä kuin tämä suri, vaikka minä ja mieheni ollaan supisuomalaisia. Pojat ovat olleet tosi tummia, mustat hiukset, tymmat kulmakarvat ja ripset jo syntyessään vaikka itse olen vaalea ja miehellänikin ruskeat hiukset, ei siis mustat.

Katien näen jotenkuten Surissa, mutta Tomppaa ei kyllä saa MINUN MIELESTÄNI siihen lapseen millään yhdistettyä. Hassu juttu sinäänsä, että tuo Katien exä kyllä sopisi ulkonäöllisesti aivan täysin isäksi. Silmät ovat aivan saman muotoiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Selvästi vaan äitinsä raskaat silmäluomet! Ja mun mielestä sillä on ihan isänsä nenä, verrakkaapa vaikka!

Ja mitä tulee munasarjakystaan, niin se nyt ei ainakaan ole este lapsen tekemiselle. Mä olen tehnyt 3 lasta vaikka multa on poistettu toinen munasarja kystan kiertymisen vuoks ja toisessa on kysta tälläkin hetkellä..

en ole osallistunut aiempaan ketjuun.

Eikä nyt siitä ylläpito voi suuttua, jos antaa vinkkiä miten ap syntyis uudelleen parempana ihmisenä :)

Silmät ovat samalla tavalla surumieliset kuin Katiella, ja suu on sellainen hyvin selkeän muotoinen.

Lapsi näyttää ikäistään vanhemmalta, mutta se johtunee siitä, että hänellä on noin paljon hiuksia.

Itsekin kyllä vahvasti epäilen, että Kate olisi saatettu raskaaksi keinohedelmöityksellä. Luovuttajistahan voi valita mahdollisimman Tompan näköisen miehen spermaa. Vrt esim Michael Jackson tapaus.

Kyllähän Kate onkin saanut huiman palkkion jo roolistaan Tompan vaimokkeena. Mitäpä sitä ei rakastamansa (?) ihmisen puolesta tekisi. Saa nähdä paljastuuko koskaan salaisuus.

Kaunis lapsi kylläkin, mutta onhan äitinsäkin :-)

Kuinka kukaan voi äitinä haukkua pientä lasta, oli hänellä sitten millaiset vanhemmat tahansa?

Kyseessä on pieni VAUVA ja te kehtaatte haukkua häntä!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat