Vierailija

Meillä on jo pidemmän aikaa ollut tiedossa yhdet menot miehen sukulaisten kanssa ja tiesimme ettemme sinne pääse.

Sanoin miehelle että ilmoita hyvissä ajoin ettei tulla ettei loukkaanu.

No tänään kysyin et onko jo ilmoittanut kun meno on lauantain. Mies sanoi ettei ole ja rupesi meuhkaamaan et olisithan SINÄKIN voinut sen tehdä!!!!!

Ja siitä asiasta ei voi keskustella kun minä olen nyt syypää kun en ilmoittanut!

Ja tämä on vain yksi esimerkki. Näitä olisi lukemattomia! Aina viimekädessä ukko laittaa KAIKKI minun syyksi!

Kertokaa mulle miten pitäis toimia?

Aina mulle jää pahamieli kun saan kaikki syyt niskoille.

Vaikka ei kauan niistä keskustella, jää tunne et minä olen syypää kaikkeen! :(

Elkää ehdottako eroa, jotain muuta.

Kommentit (7)

Tämä syyttely on siis aivan yksi puolista, mies syyttelee mua ihan vampeista asioista! esim. olimme perheineen lähdössä johonki ja minulla oli vauvan istuin ja kassi. mies huolehtii aina että avaimet on mukana, Kerran ne sitte unohtu sisälle. Arvatkaa mitäs tuumas mies?

Syyttävällä äänellä totesi : " oisit voinu kysyä et onko avaimet mukana"

No mulle tuli sellanen mieleen että jos lakkaisitte syyttelemästä kumman syy mikäkin on.

Se joka ei soita ei tietenkään soita. Miten voi olla " sun syy" jos olet pyytänyt soittamaan. Tosin, olisit tietty voinu välttää tän päiväsen pahan olosi jos olisit kysyny aikasemmin onko muistanu soittaa. Jos ei olisi soittanut niin olisit voinut ehdottaa soitatko sinä?

Jotain tollasta. Nyt sitten kannattaa puhua asia läpi ettei jää kalvamaan. Miettikää miksi pitää syyttää toista. Vai onko se miehen tapa puolustautua tilanteesta?? -Niinkun lapsi voi sanoa noin äidilleen; sun syy kun et soittanut itse tai muistutellut. Jos lupaa soittaa niin soittaa.

Teidän pitää sopia miten jatkossa tapahtuu. Ei syytellä toista tai olla itse oikeassa. Tämä on kuitenkin todella pieni asia, kukaan ei kuole.

Puhaltakaa yhteen hiileen. Jos toinen sanoo soittavansa niin soittaa, sinä muistutat jos ei muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat