Seuraa 

Kuinka monen päivän jälkeen Teroluttejen lopettamisesta menkkojen pitäisi alkaa?

Kommentit (3)

Sitä ovulaatiotakin mä olen miettinyt. Joku kirjoitti että sen pitäisi tasaantua käytön aikana siihen 14 päivää, mutta tiedä sitten miten ykislöllistä se sitten on. Mulla on sellainen olo että kierto on tasaantunut hiljalleen, joten voisi olettaa että lääkärit tietää mistä puhuu. Jos jollain on kokemuksia niin niitä kuulee mielellään!!!

t. Miina

Itte just alotin tänään vuoden tauon jälkeen terolutit. Syöny jo pari vuotta. Kyl ne menkat tulee viikon sisällä teroluttien viimeisen tabletin ottamisesta. Mites toi ovulaatio teroluttien aikaan? Oli sit tyhmä kysymys, suokaa anteeks =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Taitaa olla aika yksilöllistä. Jossain vaiheessa täällä oli sellainen lista jossa sitä mietittiin. Itselläni kahdella ekalla terolut kierrolla alkoi kolmantena päivänä viimeisestä terolutista, mutta nyt viime kierto tasottui jo niin että kierto on 28 päivää, ja kun syön teroja 15-24 päivinä niin menkat alkoivat sitten viidentenä aamuna terojen jälkeen. Toisilla on ilmeisesti mennyt viikkokin. Ensimmäisellä terokierrolla lääkäri käski mun soittaa sille jos eivät ala viikon kuluessa, mutta alkoivat siis heti. tosin mulla kiertohäiriö johtuu cerazette nimisistä minipillereitä, jolloin jäi menkat kokonaan pois ja saatiin teroilla heti alkamaan.

t. Miina

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat