Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Tein eilen siihen kalkinpoiston etikkaliuoksella, mutta se vesisäiliö jäi sameaksi. Pyyhin sitä paperilla ja se oli jotain ruskeaa..?

Millähän vesisäiliön sais taas kirkkaaksi?

Kommentit (6)

Meillä kans aika ällö vesisäiliö.. ei mitään ruskeaa kuitenkaan, mutta likainen se on! Samaa oon pohtinu että millä sen saa taas puhtaaks, että kiitos vaan vinkistä, nyt menen ottamaan moccamasterin kainaloon;)

Ainoa konsti saada se säiliö OIKEASTI puhtaaksi......

Kuukausi sitten harjasin kun oli päässyt ällölikaiseksi (joo sitä ruskeaahan siellä meidänkin säiliössä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Irroita Mokkamaster seinästä. Ota Mokkamaster tiukasti kainallon niin, että säiliö on kallellaan tiskialtaasen päin.

Ota vapaaseen käteen tiskiharja ja harjaa säiliötä kastaen välillä harjaa runsaaseen veteen. Käytä hieman tiskiainetta mikäli tarpeellista.

Hanasta voi lorottaa suoraan vettä säiliöön ja kaataa saman tien pois tai voi valuttaa vettä hanasta säiliöön niin, että se valuu saman tien pois koska on kallellaan sinne tiskialtaaseen päin.

Sama onnistuu jopa paremmin vaikka kylpyammeen reunalla istuen koska hanan alla on enemmän tilaa heilutella Mokkamasteria =)

on pesty se säiliöosa ihan tiskiharjalla, vedellä ja astianpesuaineella. Mies oli jostain lukenut, että näin kannattaa tehdä. Kannattaa tietenkin muistaa vetää töpseli irti seinästä ensin ;o) .

Vesijohtovedestä voi jäädä jotain jäämiä siihen säiliöön. Ja aina pitäisi muistaa kaataa vesi keittimeen jollain muulla kuin sillä keittimen omalla kannulla. Vaikka kannun huuhtoisikin, saattaa siihen jäädä jäämiä kahvista, jotka sitten pinttyy keittimen eri osiin. Itse joskus vain huuhdon kannun keittäessäni lisää kahvia ja tästä minua aina muistutetaan...

pouta009:

Lainaus:

on pesty se säiliöosa ihan tiskiharjalla, vedellä ja astianpesuaineella.

täytyypä tehdä sama juttu, meilläkin on vesisäiliö ihan likainen...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat