Vierailija

4,5 vuotta sitten minulla oli raskauden jäljiltä 10 kg ylipainoa. Tilasin silloisesta TV- shopista sähköimpulssivyön, joka treenaa vatsalihaksia. Käytin laitetta päivittäin ja 5 viikon jälkeen olin entisissä mitoissani ja vatsalihakset paremmassa kunnossa kuin koskaan! Vöytäröltä hävisi silloin 12cm! En harrastanut mitään liikuntaa, mutta katsoin mitä suuhuni laitoin.

Nyt ovat kilot tulleet takaisin pikkuhiljaa. Masiina oli unohtunut jonneksin kaapin perälle enkä edes muistanut sen olemassaoloa. 3 viikkoa söin kevyesti (töissä keittoa, salaattia, leipää) ja kotona pieni annos kotiruokaa tai hedelmiä ja leipää. Harrastin kohtuullisesti aerobista liikuntaa (3krt/ vko tunnin pyöräilylenkki), mutta paino ei pudonnut YHTÄÄN!!

Onneksi muistin vatsatrimmerini! Nyt olen muuten jatkanut entiseen malliin, mutta olen viimeiset 2 viikkoa käyttänyt trimmeriä päivittäin. Tänään mittasin vyötärönympäryksen ja 2,5 senttiä kadonnut!!! Paino pudonnut 2 kg!

p.s Mies ei taannoin uskonut moiseen vehkeeseen, joten laitoin sen hänelle hauikseen. Oli seuraavanä päivänä lihakset aikas kipeät... =))

Kommentit (5)

Laitteen teho perustuu sähköimpulssiin, joka saa lihaksen supistumaan. Samaa hoitomuotoa käyttävät mm. fysioterapeutit esim. halvaantuneen lihaksen aktivoimiseen. Itse olen sh, joten tiedän, että asia on näin ja minun on helppo ymmärtää toimintaperiaate.

ap

Vierailija:

Lainaus:

Laitteen teho perustuu sähköimpulssiin, joka saa lihaksen supistumaan. Samaa hoitomuotoa käyttävät mm. fysioterapeutit esim. halvaantuneen lihaksen aktivoimiseen. Itse olen sh, joten tiedän, että asia on näin ja minun on helppo ymmärtää toimintaperiaate.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat