Vierailija

Olen nyt käynyt viime viikolla ja tänään ultrassa, ja alkiota ei vielä näkynyt. Viime viikolla löytyi kohdun pohjukassa 1,2 mm ontelo, ja tänään samoin näkyi vain ontelo, ei alkiota. Raskausviikot pitäisi olla tänään jotain 6+0. Pelottaa aivan kamalasti, että tämä on tuulimuna, kun mitään ei ultrassa vielä näkynyt.

Onko kukaan muu käynyt näillä viikoilla ultrassa ja mitä siellä on teillä näkynyt?

Kommentit (7)

tänään menin lääkäriin, koska eilen illalla oli kovia kipuja kohdussa, sellaisia kuin olisi veitsellä viillelty ja lääkäri halusi ultrata. Joten jos se nyt niin kiinnostaa, niin en ole liian innokas, ja tuo kommentti oli kyllä aika ilkeä mielestäni ja täysin aiheeton.

Ja kyllä minulla on rv 6+? näkynyt edellisessä raskaudessa jo paljon enemmän mitä tänään näkyi.

Ei aikaisemmin kannata tietenkään mennä, koska silloin ultrassa ei näy mitään, tai jos näkyykin, niin sydämen syke ei ainakaan näy ennenkuin 7 viikkoa on täynnä. Olisitko vähän turhan innokas??

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kävin ultrassa, kun luulin raskauden olevan 6+4, lääkäri sanoi sydämen sykkeen juuri ja juuri näkyvän, ja rv sen mukaan olisi hieman yli 5, myöhemmän (neuvolan) ultran perusteella se olisi silloin ollut 5+6.

Kohdunulkoisen epäilyn takia kävin näin aikaisin.

eihän tässä auta kuin odottaa.. ja odottaa. 2 viikon päästä olen menossa sitten kontrolliin, toivottavasti silloin jo ultrassa olisi paremmat näkymät. Ellen nyt ihan väärin muista ja erehdy, niin minun mielestä raskauspussi oli kasvanut hieman viime viikosta, ja huomasin sen itsekin heti ultran monitorissa.. täytyy nyt vain toivoa parasta!

-ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat